Tuneboy Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Hallo, Aangezien mijn probleem lijkt opgelost van mijn internet/telefonie die blokkeerde ben ik nu op zoek naar een nieuwe router. Welke zouden jullie mij aanraden. Zelf had ik de linksys E2000 op het oog. Ik ben voornamelijk op zoek naar een router met goede stabiliteit en een redelijk WAN to LAN doorvoer. PPPOE sessie moet die ook ondersteunen. Wireless speelt zo geen rol aangezien ik mettertijd overal bekabelde ethernet ga leggen in alle kamers. Is dit een goede keuze de Linksys E2000? Alvast bedankt
Psychosammie Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 De E2000 heeft de Silver Award gekregen van Hardware Info. Een prima apparaat zo te zien en te koop vanaf 58 euries. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
JoSchaap Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Als WAN to LAN echt de belangrijk voor je is (bijvoorbeeld bij internetverbindingen boven de 20Mbps) staat er op smallnetbuilder.com/component/option,com_chart/Itemid,189/ een mooie vergelijking Persoonlijk ben ik een jaar terug voor de Netgear WNDR3700 gegaan. mede om de goede WAN/LAN throughput, en de uitmuntende reviews op dat moment. Inmiddels is deze al niet 'nieuw' meer maar zie m nog regelmatig langskomen in de lijsten met best verkocht bij diverse webshops **DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB **Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)
Tuneboy Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Geplaatst: 21 maart 2011 Ja heb ook naar die gekeken maar heb ondertussen de linksys E2000 besteld. Zal ook wel zijn werk doen... Greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen