wersitime Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Met de zoekfunctie heb ik niet het gewenste resultaat gekregen dus wil ik deze vraag hier maar even stellen. Momenteel heb ik een Lemon 030 CI en die heeft een Dolby 5.1 uitgang. Alle audio kanalen worden dus gescheiden uitgevoerd naar mijn Surround set, tenminste wanneer de zender dit uitzendt. Aangezien we een nieuwe HDTV ontvenger gaan aanschaffen ben ik op zoek naar een ontvanger welke een Dolby 5.1 uitgang heeft. Het probleem waar ik tegen aan loop is dat er meestal wel een SPDIF uitgang op zit maar ik niet weet of dit dan ook echt een volledige 5.1 uitgang is. Ik zie dus de volgende specificaties: Dolby AC3 Dolby Surround Dolby PCM SPDIF COAX Kan ik er gewoon van uitgaan als een van bovenstaande is genoemd dat dit dan ook echt een 5.1 uitgang is of hebben sommige digitale uitgangen toch wel beperkingen, bijvoorbeeld alleen PCM of alleen 2.0. Momenteel heb ik een Inverto IDL5650S CI op het oog. Groeten, Henny Rebox RE4000, Visiosat, 4 lnb, Diseq Switch, CD Module
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 je mag er bijna van uit gaan dat alle HD-receivers het via een sp-dif doorgeven je zou bijna eerder kunnen vragen welke doet dat niet. die je noemt heeft het Digital Audio SPDIF: Coaxial / Optical succes met de aankoop True North Rebekka Bakken
Smolly Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Spdif hoeft niet eens . Gewoon je HDMI van je ontvanger naar je reciever of home cinema met HDMI in , en de out van dit toestel naar de tv .
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 ja met mooi nieuwe av-receivers met hdmi in en out... dus het werkt . ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen