post Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 hallo wij willen een heleboel documenten scannen en deze kunnen bewerken in het office word 2010 wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen vroeger kon dat via importeren exporteren al vast bedankt voor de antwoorden
winwiz Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Allereerst moet je zorgen dat je OCR toepast bij je scans Dus niet als plaatje scannen. OCR zorgt ervoor dat de tekst gelezen wordt en als tekstbestand wordt opgeslagen. bij de meeste scanners wordt zo'n programma geleverd. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 omniformat kan 75 soorten omvormen OCR is duur als je goed en comfortabel spul zoekt dus misschien test je eens de pdf to doc freeware ciao Say Your Prayers Anoushka Shankar
Psychosammie Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Als IT'er daar wel mee te maken gehad. Geef eerst eens aan wat "een heleboel" is. En als je die gescand hebt of je dan nog steeds een heleboel andere documenten moet scannen. En wat voor onderdelen er op zo'n document staan (tekst, plaatjes, tabellen etc). Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
post Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Geplaatst: 20 maart 2011 hallo het is tekst met plaatjes en sommige documenten bevat ook tabbel en wil dit graag kunnen bewerken nogmaas bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen