tritium Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 hallo satters, weet iemand waar ik dit in kan vullen in het aangifteprogramma van de belastingdienst we hebben recht op veel geld maar ik kan de optie niet vinden in dit software pakket van de belastingdienst, ik ben dus vader geworden in 2009 en hebben we recht op deze korting. (Inkomensafhankelijke combinatiekorting) met vriendelijke groet, tritium
henkvd1 Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 Als je alles juist invult komt het bij het kopje heffingskortingen bij de minst verdiende partner te staan. kies optie ja, bij had u een kind dat na 31 dec 1997 is geboren.
henkvd1 Geplaatst: 18 maart 2011 Geplaatst: 18 maart 2011 En dit zijn de voorwaarden U krijgt de inkomensafhankelijke combinatiekorting als u aan de volgende voorwaarden voldoet: U had een kind dat is geboren na 31 december 1997. En dit kind hoorde in 2010 minimaal 6 maanden bij uw huishouden. Dit kind stond in deze periode bij de gemeente ingeschreven op uw woonadres. Bij co-ouders mag dat ook op het woonadres van de andere co-ouder zijn. Uw inkomsten uit uw werk (loon, winst of bijvoorbeeld freelance-inkomsten) waren hoger dan 4.706. U had in 2010 geen fiscale partner. Of u had in 2010 wel een fiscale partner, maar uw inkomsten uit uw werk (loon, winst of bijvoorbeeld freelance-inkomsten) waren lager dan die van uw fiscale partner.
tritium Geplaatst: 18 maart 2011 Auteur Geplaatst: 18 maart 2011 Origineel bericht van: henkvd1 En dit zijn de voorwaarden U krijgt de inkomensafhankelijke combinatiekorting als u aan de volgende voorwaarden voldoet: U had een kind dat is geboren na 31 december 1997. En dit kind hoorde in 2010 minimaal 6 maanden bij uw huishouden. Dit kind stond in deze periode bij de gemeente ingeschreven op uw woonadres. Bij co-ouders mag dat ook op het woonadres van de andere co-ouder zijn. Uw inkomsten uit uw werk (loon, winst of bijvoorbeeld freelance-inkomsten) waren hoger dan 4.706. U had in 2010 geen fiscale partner. Of u had in 2010 wel een fiscale partner, maar uw inkomsten uit uw werk (loon, winst of bijvoorbeeld freelance-inkomsten) waren lager dan die van uw fiscale partner. dat heb ik dus ook gelezen,en we hebben er dus recht op.
Psychosammie Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Zit er nou ook al subsidie op kinderen? Als je alles netjes hebt ingevuld moet je even de volledige berekening uitdraaien. Dan zou je het terug moeten vinden. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Origineel bericht van: Psychosammie Zit er nou ook al subsidie op kinderen? Inderdaad... En ik maar hondenbelasting betalen...
Gerard 76 Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Je komt dit idd vanzelf tegen bij 't invullen. Valt dacht ik onder heffingskortingen.
5620_gek Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Psychosammie Zit er nou ook al subsidie op kinderen? Inderdaad... En ik maar hondenbelasting betalen... Kinderen poepen niet op straat Honden wel..
tritium Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Geplaatst: 19 maart 2011 nou bedankt allemaal, we krijgen een dikke 900 euro's terug mischien kan ik over een paar maanden wel de dm7020hd kopen, als i uit is dan he
Gerard 76 Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 haha,dat geld is van je vrouw, dat wordt kleding
henkvd1 Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Bij een gezamelijke aangifte zet je je vrouw toch zeker wel op 0 bij de verdeling !!
1pm Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Geen geld aan je vrouw geven heb ik ooit ook eens gedaan ... 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
5620_gek Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Origineel bericht van: 1pm Geen geld aan je vrouw geven heb ik ooit ook eens gedaan ... 1pm En toen ?? vrouw en centen weg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen