Ga naar inhoud

[RE-9000HD] Diverse menu's ontoegankelijk??? Help me!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu een aantal maanden een Rebox 9000. Hij bevalt me op zich prima. Ik heb nog wel wat praktische vraagjes maar die komen later.

Waar ik nu tegenaan loop is dat ik niet meer in de volgende menu's kan komen:

- zenderlijst manager

- dataoverdracht

- schotelantenne instellingen

- positioner instellingen

- zenders zoeken

- systeem herstellen

Dan zou je natuurlijk in eerste instantie denken dat ik de boel via Kinderslot op slot heb gegooid maar dat is juist niet het geval. De kinderslot code is gewoon 0000 en met die code kom ik ook in de kinderslot instellingen.

Daar staat bij bij cencuur geen blokkering en achter systeem, installatie, systeeminstellingen en zenders bewerken staat ontgrendelen. Dan zou je denken dat de boel vergrendeld staat maar als je op ontgrendelen gaat staan en op OK drukt krijg je de keuze 'ontgrendelen' of 'vergrendelen'. Kies ik voor alle 4 de menu's uiteraard 'ontgrendelen' en daarna druk ik op de menu toets van de AB en ga ik kijken bij het Systeem hulpmiddelen menu of de opties inmiddels wel beschikbaar zijn.

Mooi niet dus... Wat gaat hier fout? Wat doe ik fout en hoe los ik het op?

Ik kwam hier achter doordat ik voor diverse zenders geen EPG meer ontvang en even wilde controleren waar dit in zat. Help me!

Groet,

Edward

Geplaatst:

OK mensen, vergeet het hele bovenstaande verhaal maar... Ik zet net een opname stop en kijk 'voor de gein' nog even naar mijn instellingen en kan ik er wel bij. Als je iets aan het opnemen bent kan je dus niet bij een aantal menu's. op zichzelf wel logisch. Wel jammer dat ze dat dan niet even vermelden in de handleiding...

Kom ik meteen op de volgende vraag: voor een aantal zenders (SBS6, Veronica, Net5 en nog een paar) krijg ik geen epg info meer. Zeer irritant. Nu las ik dat de transponders voor deze zenders gewijzigd zouden zijn. Hoe stel ik de boel zo in dat ik weer over epg voor de diverse zenders kan beschikken?

groet,

Edward

• Moderator
Geplaatst:

Kijk eens >hier<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen