roymar Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Licht het nou aan mij of zenden ze alleen nog opgewaardeerd sd uit op sport1hd, de bitrates lijken hier prima Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
roymar Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Geplaatst: 19 maart 2011 gelukkig tottenham westham is nu wel in hd, maar er is toch wel veel geupscaled sd hier te zien nu de kanalen verandert zijn, de nba was straks ook in sd Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
kooleracer Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 het verschil tussen Eredivisie live hd en Sport 1 HD is echt gigantisch. Ik weet niet waarom ze het Sport 1 HD noemen alleen de resolutie 1280*720p is HD maar de picture quality is om te huilen. Ook nu als, ik de wedstrijd Dortmund tegen Mainz op SKY Duitsland of Eurosport HD2 zie is het echt een wereld van verschil.Je ziet veel pixel op sport 1 hd, gewoon lelijk gecodeerd. Omdat de bitrate wel oké is. Of zoals juillie zeggen gebruiken ze geen HD bron maar een sd bron die ze upscallen. C
Littlesat Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Tja, nu het een simulcast kanaal is met Sport1LiveSD zal je er ook vaker SD+ op zien Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
D_V Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Ik vind al die Nederlandse HD zenders sowieso vrij waardeloos qua HD op voetbal gebied. Op Sport1 HD zagen de champions league wedstrijden er ook vrij soft uit in vergelijking met b.v. de Engelse Sky HD kanalen. De europaleague wedstrijden afgelopen donderdag op RTL7 waren helemaal een ramp. Rangers-PSV op ITV HD gekeken, wat een idioot groot verschil met RTL 7 "HD".
Gast BBsat Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Origineel bericht van: D_V Ik vind al die Nederlandse HD zenders sowieso vrij waardeloos qua HD op voetbal gebied. Helaas niet alleen op voetbal gebied Kom buitenlandse SD zenders tegen die een betere beeldkwaliteit hebben dan de Nederlandse HD
Littlesat Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 RTL7 kan live programma's momenteel nog niet in HD uitzenden, omdat het glasdraadje terug naar Nederland nog niet HD Ready is... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
DoeEensGek Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Origineel bericht van: Littlesat RTL7 kan live programma's momenteel nog niet in HD uitzenden, omdat het glasdraadje terug naar Nederland nog niet HD Ready is... Ehm is het niet andersom, het glasdraadje heen van Nederland naar Luxemburg.
Littlesat Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Uhum... Sorry, die bedoelde ik... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen