SubSense Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Ik ben al wezen testen met de VLC plugin en Google Chrome en dat werkt opzich best aardig. Ik heb alleen nog last van interlace en ik krijg de stream niet full screen. In Internet explorer (op win7 x64) krijg ik het helemaal niet voor elkaar. Ik wil dus op de PC/Laptop fullscreen kunnen kijken en makkelijk kunnen zappen. Is hier misschien een mooi stukje software voor wat ik niet ken? De vraag zal vast al een keer voorbij gekomen zijn, maar ik kan (nog) nergens een concrete post vinden. Edit: Ik heb iets gevonden, "DreamStream", eens kijken wat dat allemaal kan. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
SubSense Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Geplaatst: 19 maart 2011 Dreamstream werkt bijna perfect! Alleen nog veel interlace (streepjes bij bewegende beelden)met HD en HD loopt niet lekker over WiFi, maar dat snap ik. SD gaat prima! Is een beetje een nutteloze post geworden, hij mag ook weg of een slotje. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
jacobus Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 dreambox webcontrol? Is standaard geinstalleerd.
SubSense Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Geplaatst: 19 maart 2011 Die heb ik dus standaard als eerste geprobeerd, maar voldeed niet. O.a. Full Screen werkt niet. Dreamstream werkt als een zonnetje met SD uitzendingen. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
aadada Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Het programma OneStep Satfinder heeft een goede stream over het netwerk en fullscreen.
Gast Duolist Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Het programma DreamBoxManagerSuite werkt uitstekend met de DUO en heeft uitgebreide mogelijkheden. Ook HD wordt daarmee goed vertoond. DreamStream heb ik op diverse PC's nog nooit goed aan de praat gekregen.
SubSense Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Geplaatst: 20 maart 2011 Kijk, toch nog onverwachts mooie tips! Dank jullie wel! VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Toppers Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Vertel s.v.p., op welke wijze je contact kunt krijgen met je VU+DUO ? Ik krijg hem maar niet aan de praat.
Gast Duolist Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Door in een profiel de juiste settings te plaatsen. En die op te slaan. En die te gebruiken.
Angeline Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 misschien hele domme opmerking. Via de webcontrol - maar dan niet kiezen voor de webtv - maar gewoon op de tv gids op het tv icoontje drukken - en dan kijken via vlc werkt ook prima. daar kan je wel volledig scherm etc doen!
Gast Duolist Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Klopt, en zo zijn er vele wegen die naar het doel leiden.
jacobus Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Citaat: Ik wil dus op de PC/Laptop fullscreen kunnen kijken en makkelijk kunnen zappen. zo doe ik het ook. Echter makkelijk zappen is dan niet bepaald van toepassing.
Softmatic Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Ook handige methode: MediaPlayerConnectivity-addon installeren in firefox. Dan naar je dreambox-webcontrol surfen en klikken op het blauwe tv-tje dat vóór bouquet-name staat. (waarschijnlijk Favorieten SD of HD) En als je er een bookmark van maakt, dan is het helemaal handig. Dan hoef je niet meer naar de dreambox-webcontrol te surfen, maar kun je direct via mediaplayerplugin alles openen (met vlc-player ofzo) Zie screenshot hoe het er uit ziet! De .m3u die onder het blauwe tv-tje zit kun je ook rechtstreeks openen in vlc-player als playlist. Dan kun je direct in vlc-player zappen naar een andere zender. In dat geval heb je MediaplayerConnectivity-plugin niet eens nodig.
Angeline Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 jammer genoeg draait dreamstream mijn schotel niet.. leek verder een leuk programma. kan dreamboxmanagersuite dat wel?
deeejeee Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Er zijn twee instellingen mogelijk, de eerste zal het beeld op de TV niet mee zappen als je van zender wisselt. De tweede, en die heb jij waarschijnlijk aanstaan, zal het beeld op de zelfde zender laten staan. Je schotel gaat dan niet draaien. Dat is nou net het nadeel van een rotor DM8000 ruDREAM Infinity X
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen