Gast Duolist Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Origineel bericht van: deeejeee Dat is nou net het nadeel van een rotor Bij kijken via de webinterface en de ManagerSuite draait de schotel keurig.
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 begrijp het niet helemaal waarom webinterface en vlc voor windows niet afdoende zou zijn. hier eenmaal de juiste settings in vlc configuratie gezet en ziet er top uit. (uh o ja ik heb VLC op linux, maar dat mag de pret niet drukken) zappen doe ik via webinterface. tja dat is enkele seconden extra tov dreamstreamE2 overigens ook webtv via interface vu+ werkt en die kun je weldegelijk gebruiken om te zappen zie bijlage twee ciao True North Rebekka Bakken
Gast Duolist Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch begrijp het niet helemaal waarom webinterface en vlc voor windows niet afdoende zou zijn. Hier eenmaal de juiste settings in VLC-configuratie gezet en ziet er top uit. Dat is ook een prima optie (afgezien van het feit dat ik die de laatste tijd niet meer full-screen krijg). Maar de ManagerSuite is een veel fijner programma, veel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker dan de webinterface. Overigens gebruikt die ook VLC.
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Duolist de VLC en de webbrowser plugin kan onder de verschillende versies bugs vertonen in windows. misschien dat je die full screen met een andere versie gebruiken wel normaal krijgt. ciao True North Rebekka Bakken
SubSense Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 Dat was ook exact de reden waarom ik naar een alternatief ging kijken, ik kreeg hem via de webinterface niet meer op full screen! VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Gast Duolist Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 En ik ben over op de laatste versie van VLC omdat die met alle andere applicaties prima werkt. En de managersuite is zoals gezegd een uitstekend alternatief voor de webinterface. Beter zelfs.
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch begrijp het niet helemaal waarom webinterface en vlc voor windows niet afdoende zou zijn. hier eenmaal de juiste settings in vlc configuratie gezet en ziet er top uit. (uh o ja ik heb VLC op linux, maar dat mag de pret niet drukken) zappen doe ik via webinterface. tja dat is enkele seconden extra tov dreamstreamE2 overigens ook webtv via interface vu+ werkt en die kun je weldegelijk gebruiken om te zappen zie bijlage twee ciao zo nu ook even melden dat het niet altijd gaat lukken zoals je denkt dat het moet lopen.na nieuwe opensuse 11.4 waar firefox 4 in zit op mijn pC te hebben geinstalleerd krijg ik ook geen webtv meer (firefox knalt er meteen uit) dus de versie compatibiliteit is erg belangrijk en niet altijd op te lossenjammer dat ze overigens de 3.6 er niet in hebben laten staan True North Rebekka Bakken
putemmer Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Origineel bericht van: Duolist En ik ben over op de laatste versie van VLC omdat die met alle andere applicaties prima werkt. En de managersuite is zoals gezegd een uitstekend alternatief voor de webinterface. Beter zelfs. Er is nog een voordeel van managersuite ten opzichte van webinterface voor hen die een Duo ontvanger hebben (VU+Duo ,DM8000 of de ET9000). Als je van zender veranderd in Webinterface (b.v. buiten op de laptop) dan veranderd óók het TV beeld binnen. Als je buiten kijkt via managersuite en je veranderd van zender, dan blijft de zender op TV gewoon staan. Met andere woorden je kijkt en schakelt buiten via een andere Tuner dan diegene die op hetzelfde moment binnen naar de TV kijkt. Wel zo handig. Kan je op de LapTop naar een andere zender kijken, terwijl er binnen gewoon naar hun zender gekeken kan worden.
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 putemmer, dat gaat via het webinterface ook als je in plaats van op de zendernaam klikken op het TV-ikoontje klikt opent vlc de stream onafhankelijk van wat op tv juist speelt. misschien is managersuite mooier, maar niemand die eens een afbeelding plaatst (screenshot aub) ciao True North Rebekka Bakken
Gast Duolist Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Het is toch een kleine moeite hem zelf even te installeren? Dat geeft bovendien een veel betere indruk dan een paar plaatjes. Maar goed: hierbij: Edit: waarom nu de eerste 2 plaatjes als link staan vermeld en de derde vol wordt afgebeeld is me volstrekt onduidelijk.
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 kleine moeite op linux? zal dan wel niet onder wine lopen...? ik test het eens bedankt voor de foto / screenprint ciao erg duister filmpje True North Rebekka Bakken
Gast Duolist Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Nee, onder Wine heb ik geen idee of dat gaat lukken. Je bedoelt een obscuur filmpje?
alx Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Duister/Donker Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 nö werkt niet onder linux / wine dr Best heeft een "te gekke" code gebruikt voor de managersuite wel onder windhoos maar die gebruik ik niet graag dan blijf ik bij VLC ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen