klinkie Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Ik heb een t55 geplaatst. Op de lnb `s heb ik een snr van 77 en een agc van 9 en geen ber verder heb ik geen ontvangst problemen. mijn vraag is hoe kan de agc zo laag zijn en toch geen ontvangst problemen hebben. dit is op beide dm8000`s dat zeg ik ..............linux
vGnp Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 AGC zou in theorie op 50 moeten staan, alle zwakkere signalen zouden een hogere AGC moeten opleveren, en sterkere signalen een lagere AGC. Dat je een lage AGC hebt geeft aan dat je ruim voldoende signaal ontvangt. Zolang de BER maar nul is heb je geen probleem. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
klinkie Geplaatst: 19 maart 2011 Auteur Geplaatst: 19 maart 2011 oke , ik dacht altijd dat de agc ook vrij hoog moest zijn. Heb ik dan eindelijk mijn schotel goed staan dat zeg ik ..............linux
vGnp Geplaatst: 19 maart 2011 Geplaatst: 19 maart 2011 Origineel bericht van: klinkie ik dacht altijd dat de agc ook vrij hoog moest zijn Nee dus. AGC moet oversturen van de tuner door teveel signaal voorkomen, en moet zwakkere signalen versterken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen