michaelangelo Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Ik heb altijd Gemini gebruikt, maar wilde even wat nieuws uitproberen. Ik heb de image Nabilo Darkstar 2 geinstalleerd en het ziet er echt goed uit. Het enige wat apart is dat ik handmatig mijn addons niet kan installeren. Hij geeft namelijk aan dat ik eerst een addons package moet downloaden. Ga ik naar addons download manager, dan lukt het mij ook niet om de server te bereiken. Iemand hier ervaring mee? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Stefaand Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Bedankt voor de info ivm met de omschakeling van Gemini. Leuk om te lezen dat je naar Nabilo overstapt. Ben benieuwd de reakties van de mensen te lezen wat ze kiezen want op vandaag weet ik niet welke image ik moet laden om gemini te evenaren wat stabiliteit / functionaliteit betreft. Ik ben nog altijd aan het uitkijken naar welke image ik zal nemen. Groetjes, Stefaan 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E
Gast Bats Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Volgens mij gewoon een andere skin gebruiken. De rest verschilt toch niks? Probleem is dan weer het geheugen. http://www.crosat.us/upload/index.php?&a...MBOX%20DM%20500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen