patje1 Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Ik wil jullie wijzen op multi-mediathek , een plugin van onze oosterburen om internet-tv te bekijken. Dan komen wij in nederland er maar armoedig van af! Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
lucdec2 Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Ziet er mooi uit.. enkel in combinatie met gemini, vermoedelijk? Iemand ervaring mee?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Lijkt me wel wat, dus ff gedownload en straks/morgen ff installeren op m'n 7025+
Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 een heel mooie plugin, 2.2 release is uit maar afhankelijk van de "servers" met die films erop wegens snelheid en dus ook je eigen up:down verbinding. ciao Busy Line Rose Murphy
Loui (K) Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Werkt deze ook op OpenPli v 2.0? Ik heb dit geinstalleerd maar vind nergens iets hierover.
Meega1 Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Werkt deze ook op OpenPli v 2.0? Ik heb dit geinstalleerd maar vind nergens iets hierover. Jahoor prima!! Staa hier in de pluginlijst. Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Laverda Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Origineel bericht van: Meega1 Origineel bericht van: Loui (K) Werkt deze ook op OpenPli v 2.0? Ik heb dit geinstalleerd maar vind nergens iets hierover. Jahoor prima!! Staa hier in de pluginlijst. Onder welke naam dan, kan hem niet vinden Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Loui (K) Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 I.d.d het werkt maar ik moest de Dreambox even opnieuw opstarten voor het in de lijst stond.Ziet er mooi uit.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Origineel bericht van: Meega1 Staa hier in de pluginlijst. Hmmmm... Mooi niet in de Gemini... Tenminste, ik kan het niet vinden.
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 ook als mipsel hier te vinden per dm type de juiste downloaden ciao Busy Line Rose Murphy
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Ik wilde weer makkelijk Tonski... Kennelijk ben ik lui, hahaha...
lucdec2 Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Origineel bericht van: patje1 Ik wil jullie wijzen op multi-mediathek , een plugin van onze oosterburen om internet-tv te bekijken. Dan komen wij in nederland er maar armoedig van af! Is dit dan eigenlijk een hbbtv applicatie.(opvolger huidige teletekst) of heeft dit er niks mee te maken?
TDCI-racer Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch ook als mipsel hier te vinden per dm type de juiste downloaden ciao Ik neem aan dat ik deze Mipsel via FTP naar de dreambox moet uploaden. In welke map zou dit moeten gebeuren? Moeten er daarna nog enige handelingen worden verricht of e.e.a te laten werken ?
Littlesat Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Het is dat onze omroepen niet een of ander makkelijk standaard protocol gebruiken om dit makkelijk mogelijk te maken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen