Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Origineel bericht van: TDCI-racer Origineel bericht van: Tonskidutch ook als mipsel hier te vinden per dm type de juiste downloaden ciao Ik neem aan dat ik deze Mipsel via FTP naar de dreambox moet uploaden. In welke map zou dit moeten gebeuren? Moeten er daarna nog enige handelingen worden verricht of e.e.a te laten werken ? als je die dreambox beter wilt leren kennen moet je ook leren dat dergelijke ipkg's (maar ook opkg's) in de map /tmp komen dan kun je per telnet die mipsel installeren OF per menu waar de meeste images een handmatige installatie toestaan van ipkg per telnet is het cd /tmp ipkg install <naam_van_het_mipsel> ciao Busy Line Rose Murphy
TDCI-racer Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Kreeg het eerst niet voor elkaar omdat ik nog nooit met telnet had gewerkt. Als je echter eenmaal doorhebt hoe het werkt lijkt het een beetje op het vroegere programmeren op de commodore 64. Ik moest alleen ipv van IPKG dus OPKG gebruiken om e.e.a te kunnen installeren. Bedankt voor de uitleg. Grtz Rob
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Citaat: Als je echter eenmaal doorhebt hoe het werkt lijkt het een beetje op het vroegere programmeren op de commodore 64 mooi hè dreambox 64 Busy Line Rose Murphy
basvelt Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 heb hem via pli opgehaald maar als ik iets wil bekijken geeft hij errordownloading xmlfeed doe ik iets verkeerd of moet ik nog iets instaleren
Loui (K) Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Nee je doet niks verkeerd die melding heb ik hier ook,Ik moet eerlijk zeggen het ziet er mooi uit maar werkt nog weinig.Dus hier moet nog veel aan gesleuteld worden denk ik.
Littlesat Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Er zitten wat gekke ascii tekens tussen in de xml die worden in PLi afgekeurt omdat die eigenlijk niet mogen in xml... 'Andere images' zijn hier iets minder streng in. Eigenlijk zal de xml gecorrigeerd/geconverteerd moeten worden volgens de regels zodat ze wel volgens de xml regels zijn. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Die tekens hebben te maken met de gebruikte characterset. UTF8 tekens zijn niet zonder meer toegestaan mits... Handiger zou het zijn om ze middels html-codes weer te geven in de xml. Maar ja, dat kun je niemand opleggen he? Dus dit zal altijd een probleem blijven denk ik.
patje1 Geplaatst: 30 maart 2011 Auteur Geplaatst: 30 maart 2011 Met de laatste icvs image en GP3 werkt deze plugin uitstekend! Helaas doen een aantal films of series het niet, omdat de rechten van deze uitzendingen gericht zijn op Duitsland. Kijk je dus vanaf een Nederlands IP-adres krijg je deze films of series niet "open". Er blijft echter nog genoeg waardevols te zien. Installeren kan via de link en met DCC in de map /tmp zetten. Met de afstandsbediening bladeren naar tmp en installeren maar. Vergeet niet ENIGMA opnieuw te starten. Patje. Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
Gast Duolist Geplaatst: 30 maart 2011 Geplaatst: 30 maart 2011 Origineel bericht van: patje1 ..... Kijk je dus vanaf een Nederlands IP-adres krijg je deze films of series niet "open"..... Een Duitse ProxyServer gebruiken?
lucdec2 Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch [ als je die dreambox beter wilt leren kennen moet je ook leren dat dergelijke ipkg's (maar ook opkg's) in de map /tmp komen dan kun je per telnet die mipsel installeren OF per menu waar de meeste images een handmatige installatie toestaan van ipkg per telnet is het cd /tmp ipkg install <naam_van_het_mipsel> ciao En hoe achteraf weer te verwijderen??????????
vGnp Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: lucdec2 En hoe achteraf weer te verwijderen?????????? ipkg remove vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen