Edgario Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Gisteren ontving ik een brief van Canal Digitaal over een vernieuwing van mijn abonnement naar een nieuw jaarcontract. Ik heb me slechts aangemeld bij Mijn Canal Digitaal. Mijn basispakket-abonnement loopt al jaren. Vorige week werd ik door ze gebeld met de vraag of ik nog vragen heb over de aanmelding van Mijn Canal Digitaal, die ik niet had. Toen was het gesprek beëindigd. Nu ontving ik dus deze brief. Er staat wel onder: Mocht bovenstaande onverhoopt niet juist zijn, dan kunt u dit binnen 7 dagen schriftelijk of per email aan ons kenbaar maken. Er staat voor de volledigheid geen emailadres vermeld... Is dit een nieuwe manier van klantenbinding of is er een foutje gemaakt? Hebben anderen ook deze ervaring? Groet, Edgar Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
leo1949 Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Ik denk dat er een foutje gemaakt is maar dat je het binnen een week nog recht kan zetten. Ik zou dat maandag meteen doen want anders is het jaarcontract definitrief. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Merkedesch Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Origineel bericht van: Edgario Gisteren ontving ik een brief van Canal Digitaal over een vernieuwing van mijn abonnement naar een nieuw jaarcontract. Ik heb me slechts aangemeld bij Mijn Canal Digitaal. Mijn basispakket-abonnement loopt al jaren. Vorige week werd ik door ze gebeld met de vraag of ik nog vragen heb over de aanmelding van Mijn Canal Digitaal, die ik niet had. Toen was het gesprek beëindigd. Nu ontving ik dus deze brief. Er staat wel onder: Mocht bovenstaande onverhoopt niet juist zijn, dan kunt u dit binnen 7 dagen schriftelijk of per email aan ons kenbaar maken. Er staat voor de volledigheid geen emailadres vermeld... Is dit een nieuwe manier van klantenbinding of is er een foutje gemaakt? Hebben anderen ook deze ervaring? Groet, Edgar Ik heb een soort gelijk iets gehad..toen ik een HD ontvanger kreeg voor verlenging van mijn abonnement en toevoeging HD hebben ze voor het gemak meteen al mijn abonnementen maar verlengd....Ik heb toen contact gezocht met ze waarnaar ze de zaak netjes hebben opgelost..Ik kreeg toen voor alle overige verlengingen ook netjes een HD ontvanger cadeau. Mijn tip naar jou is eigenlijk....schrijf dit even op het satellietforum en richt dit specifiek aan de Canaldigitaal Webcare medewerker..tot nu toe kreeg ik binnen een paar uur bericht terug en werd het goed en snel opgelost. Succes, Merkedesch
rienk Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 je hebt je slechts aangemeld bij Mijn Canal Digitaal van daaruit kun je ook een mailtje sturen naar hun toe dan zal het wel goed komen Rienk
petterson Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ik heb precies dezelfde brief ontvangen. ook nadat cd mij heeft gebeld met de vraag of mijn vorige vraag afdoende was beantwoord. (Dit was niet het geval; vraag was waarom Eredivisielive niet in gewoon signaal kon worden ontvangen omdat op website wordt geadverteerd met "nu óók in HD") Nu dus deze brief. Vandaag zal ik ze een brief sturen dat ik geen nieuw jaarabon wil hebben. Daarnaast zal ik ze nog een brief sturen hoe ze erbij komen dat ik heb gekozen voor een nieuw abonnement. Ik vond ze de laatste tijd goed bezig maar nu gaan ze toch weer rare fratsen uithalen... Groet,
Edgario Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 Die brieven is dus de nieuwste manier van communiceren. Heb een week geleden via Mijn Canal Digitaal een 'email' gestuurd. Nog geen antwoord, al zag ik dat de gemiddelde tijd op 10 dagen staat. Inmiddels is de reageertijd van 7 dagen verstreken. Als dat maar goed gaat... Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
Gast Merkedesch Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Origineel bericht van: Edgario Die brieven is dus de nieuwste manier van communiceren. Heb een week geleden via Mijn Canal Digitaal een 'email' gestuurd. Nog geen antwoord, al zag ik dat de gemiddelde tijd op 10 dagen staat. Inmiddels is de reageertijd van 7 dagen verstreken. Als dat maar goed gaat... Je kunt dit hier wel blijven schrijven..je zult gegarandeerd geen bericht terug krijgen op de manier zoals jij het probeert.. Ik heb het al eerder geschreven...ga naar het forum van CD en richt daar specifiek een email / posting aan de Canaldigitaal Webcare medewerker je zult zien dat je binnen de kortste keren een bericht terug krijgt van ze vaak binnen een (paar) uur..hun spelen het door naar de juiste persoon binnen de organisatie.. Dit is helaas de enigste manier van contact krijgen met CD..En te zorgen dat je probleem opgelost wordt. Gr.Merkedesch
SnijdeA Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Origineel bericht van: Edgario Mocht bovenstaande onverhoopt niet juist zijn, dan kunt u dit binnen 7 dagen schriftelijk of per email aan ons kenbaar maken. Fijn, dat soort berichten, als je eens 3 weken op vakantie gaat. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen