Ga naar inhoud


Kathrein UFD515 - Patch en Keys ?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Kathrein UFD515 met Aston 1.05. Weet iemand of er ook zoiets als een patch is voor deze ontvanger.

 

Op de welbekende site's vind je alleen maar keys voor de bekende ontvangers. Weet iemand welke keys ook geschikt zijn voor mijn Kathrein of dat er mischien keys zijn speciaal voor de Kathrein.

 

BVD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er iemand is die hier kan op antwoorden ben ik het wel ,ik ben namalijk sales Engineer bij kathrein belgie dus bij vragen shoot.

 

Eerst en vooral neen er is geen patch voor de UFD 515.

 

MAAR MET DE MAGIC MODULE MET PENTACRYPT 1.05 WERKT HIJ HETZELFDE ALS DE BV HUMAX 5400/Z .

 

Let wel op !!!!!!!! Het hangt er van af welke versie je hebt van de UFD515.

 

Ik bedoel als je een versie hebt met maar 1800 preselekties gaat het niet perfekt en is er veel blokvorming vooral op de nederlandse zenders.

 

Heb je de nieuwste versie met de 4000 preselecties dan werkt het perfekt.

Dit wil zeggen dat het ook gaat op de UFD 515/S ---UFD540 ---UFD554/S.

 

In sommige gevallen gaat het ook in de oude versie maar het hangt af van de hardware versie die er dan in steekt.(is echt uit te proberen).

 

Voor de aanpassing van de software en het laden van nieuwe lijsten kan je terecht op www.kathrein.de daar ga je naar service en dan naar ESC en dan naar download en daar vind je alle nieuwste soft en settings en ook de settings editor om zelf een lijst samen te stellen.

 

Ook hier weer opletten dat je de juiste soft inleest bij het juiste toestel ,dus niet de versie 1.18 of 2.18 inlezen in de laatste nieuwe versie met de 4000 preselecties want anders is hij onherroepelijk beschadigd!!!!!.

 

Mocht je nog een versie hebben met 1800 preselecties en met de dolby digitaal surround uitgang dan is er pas een nieuwe soft update naar versie 2.20 dus als er bij jouw 2.18 in steekt kan je upgraten naar 2.20 ook deze info vind je op de site is trouwens DVB EDIT dat je dan eerst moet downloaden en dan installeren.

 

mocht je vragen hebben mail me dan op ceu69@hotmail.com en dan geef ik je eventueel mijn gsm nummer ..op.

 

hopelijk ben je hier iets mee geholpen en succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen heb ik voor jouw weer al eens goed nieuws.

 

DE MAGIC MODULE IN DE OUDERE VERSIES VAN DE UFD 515 MET DUS DE 1800 PRESELEKTIES WERKEN MET DE NIEUWSTE SOFT 1.07 PENTACRYPT OOK PERFEKT ZONDER DE STORENDE BLOKVORMING.

 

Heb er zo juist nog één geladen met de 1.07 getest in de eerste generatie UFD 515 zonder dolby surrond uitgang en de werking is goedgekeurd dus nu gaat heel het Kathrein gamma perfekt MET DE MAGIC MODULE EN DE PENTACRYPT 1.07.

 

Trouwens voor de geintereseerden onder jullie er is voor alle toestellen een nieuwe softupdate ,je kan deze downloaden van www.kathrein.de en dan service ESC ,downloads of via de ontvanger direkt met ON AIR DOWNLOAD voor de versies die dit reeds kunnen.

 

Iedereen succes ermee en tot later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...