haelewyn Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Momenteel zie je BBC entertainment (zonder ondertitels) op de plaats van TCM / CARTOON. Staat er wat te veranderen of heb ik iets gemist in de aankondigingen ?
matthew_be_wvl Geplaatst: 20 maart 2011 Geplaatst: 20 maart 2011 Ook body in balance ipv Vitaliteit, heb ik gemerkt onder het zappen. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
haelewyn Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Geplaatst: 20 maart 2011 BBC entertainment ipv TCM zou nog niet zo slecht zijn. Zelfs niet als hij in plaats van Cartoon Network komt. Vitaliteit of BIB : voor mij mogen ze allebei mee met het restafval (persoonlijke mening - ik weet dat er anderen zijn).
haelewyn Geplaatst: 21 maart 2011 Auteur Geplaatst: 21 maart 2011 CN/TCM en Vitaliteit staan beide op Astra3. Ondertussen zijn CN en Vitaliteit weer te bekijken op de voorziene presets.
mebo870 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 2 april, weerom de hele dag bbc entertainment, slapen ze daar of is er weer wat op til. The key to happiness. Stay away from idiots
haelewyn Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Geplaatst: 3 april 2011 Vorige keer was 't ook in een weekend, maar wel op een zondag. Wat het er mee te maken heeft, geen idee. Maar 't valt wel op..
mebo870 Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Een ########################### ################################################################ ######################################################################## ############################################################# denkbare Britse nationale zenders te zien. *** Je krijgt een ban van 2 weken wegens het zonder bronvermelding kopieeren van een nieuwsbericht waar auteursrechten op rusten. Daar kunnen wij als forumeigenaar zware problemen mee krijgen en aangezien we daar al heel lang heel duidelijk op hameren in het nieuwsforum, geven we hiervoor geen waarschuwing meer. The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen