Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben vandaag ineens al mijn emailberichten van de afgelopen 4 jaar kwijt geraakt. Al mijn mappen in GMAIL (inbox,prullenbak, verzonden items, alle berichten etc ) zijn leeg. iemand enig idee hoe dat kan? ben ik ze nou echt kwijt of kan ik ze via google weer terug laten zetten?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:
Origineel bericht van: renzie
ik ben vandaag ineens al mijn emailberichten van de afgelopen 4 jaar kwijt geraakt. Al mijn mappen in GMAIL (inbox,prullenbak, verzonden items, alle berichten etc ) zijn leeg. iemand enig idee hoe dat kan? ben ik ze nou echt kwijt of kan ik ze via google weer terug laten zetten?

renzie

Log in en kijk wat voor help file je kan vinden.

gebruik je SSL in gmail, niet dat het daaraan ligt, maar misschien voorkomt het zoiets, port 995 in, 465 out.

Kan het zijn dat je windows gek is geworden, ik had het een keertje met mijn HD en van de week met mijn USB sticks leken allemaal leeg, opnieuw opstarten , en het bleek loos alarm, maar toch krijg ik er de pest overin, dat zoiets, kan gebeuren,
heel erg fout prgr.( XP Pro Ned) die vertaling is vlgs mij de oorzaak.
Geplaatst:

Er is een probleem geweest bij Gmail, maar dat zou allang over moeten zijn.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Merkedesch
Geplaatst:
Origineel bericht van: renzie

renzie

Nou lekker dan..

Heb net ook maar even gekeken inderdaad bij mij zijn ook alle berichten weg..Behalve 1 map waar ik in 2007 ooit 5 emails in heb gezet..Alleen was dit nu de enigste map die niet "belangrijk" was.
Alle mails met attachments zijn weg..ik heb Gmail namelijk altijd als "backup" gebruikt..Ook zijn al mijn "oude" contacten verwijderd..

Ja wat men noemt dikke pech...Waar is de data / info dan wel veilig op het net???

En veel belangrijker waar krijg ik mijn oude gegevens van terug??Ik gebruik Gmail al vanaf dag één..zelfs hele persoonlijke foto's heb ik er als attachment naar toe gestuurd ooit.. cry

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

Ik heb 3 gmail adressen, en alles is er nog. Anders staat het wel in mijn windows live mail.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

• Moderator
Geplaatst:

hmmz, dat snap ik niet. Ik neem aan dat je de kleine lettertjes van google hebt gelezen?

Met name het stukje NOT LIABLE...

Ik begrijp niet dat je voor jou heel belangrijke data toevertrouwt aan google aleen. Ik hoop voor jou dat dat goed komt.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Was algemeen bedoeld over wat er speel(de).. Ik vermoed dat je outlook express met pop gebruikt. Dan heb je alles lokaal staan en zou het niet weg mogen raken.

De grote kracht van Gmail zou juist moeten zijn dat je imap gebruikt en dan blijft alles veilig (?) op de server staan. Hadden ze niet ooit de slogan: "je hoeft nooit je email meer weg te gooien" of zoiets?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

In het begin had ik een email acc bij ilse, elke keer gedoe om bij je berichten tekomen, want via outlook kon niet.

Ik heb vrijveel acc, meeste bij Gmail, maar ik haal altijd alles binnen via outlook, en laat ook niets achter op hun servers, tzijn en blijven yanken nietwaar.

Gebruik wel 465 en 995 p.

Maar tot nu toe geen problemen gehad.

Volgens dat berichtje zou het slecht om 0,08% gaan, neem aan wereld wijd, 150.000, maar toch je zal erdoor getroffen zijn. Wel is mijn acc voor de 7 GB opslag plijtte, maar stond nog niets op.

Wijze les, laat niets over aan anderen, of inbewaring bij anderen???

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen