Psychosammie Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Nou probleem opgelost. Je prestatie-index is nu al 4.3 En direct daaronder zien we hoe dat komt. Je videokaart heeft nu maar liefst 1.5Gig geheugen. Als je PC echt sneller is geworden dan lijkt mij dit prima zo. Of je kijkt nog even of je de hoeveelheid gedeelde geheugen van de videokaart kunt beperken. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Toegewezen systeemgeheugen is 0 dus er wordt geen extra ram gebruikt. Even ter vergelijk: Mijn kaart heeft 1GB aan boord en geen mogelijkheden tot shared memory Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Psychosammie Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Google eens op "Gedeeld systeemgeheugen". Je ziet dat de vraag honderden keren gesteld wordt. Ook jij hebt 2.8Gig aan gedeeld geheugen. Dat geheugen heb je niet zomaar van ome Bill gekregen. De grote vraag is dus: waar komt dat geheugen vandaan. Antwoord: uit je systeemgeheugen. Volgende vraag: is die 2.8Gig dan beschikbaar voor programma's, voor de videokaart of wordt dat pas bepaald op het moment dat het nodig is? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Origineel bericht van: Psychosammie Google eens op "Gedeeld systeemgeheugen". Je ziet dat de vraag honderden keren gesteld wordt. Ook jij hebt 2.8Gig aan gedeeld geheugen. Dat geheugen heb je niet zomaar van ome Bill gekregen. De grote vraag is dus: waar komt dat geheugen vandaan. Antwoord: uit je systeemgeheugen. Volgende vraag: is die 2.8Gig dan beschikbaar voor programma's, voor de videokaart of wordt dat pas bepaald op het moment dat het nodig is? Dit geheugen is normaal beschikbaar. Het wordt NIET gedeeld met de videokaart. Dit zou overigens een zeer negatieve impact hebben op de (video)performance. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Psychosammie Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Waar haal je dat vandaan dan? Ik kon het nergens vinden. En die negatieve impact, ja vast wel. Het is ook maar een lapmiddel. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Je kunt het o.a. zien in taakbeheer. Je kunt dan zien hoeveel programma's in gebruik hebben en hoeveel er vrij is...... Als dat geheugen niet vrij zou zijn dan zou in mijn geval bijna de helft sowieso niet bruikbaar meer zijn (2.5 GB) en dan nog 1.8 GB voor al het andere dus vrij 1.7 GB. Ik heb dus gemiddeld 4.2 GB beschikbaar..... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen