Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 20110321 - Use linuxtv api dvr device instead of misc/pvr device - Fix incorrect VFD icon display(duo) - Fix tuning problem at channels with low symbol rate(solo) - Fix slow trick play(time shift, ts playback) - Increase the number of demux device klik en kies de juiste. (zie oude thema's driver-update) ciao Second Life Mungo Parker
Gast BBsat Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch 20110321 - Use linuxtv api dvr device instead of misc/pvr device - Increase the number of demux device ciao Ehh... en in goed nederlands is dat?
Shotfac Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Hoe krijg je deze geinstalleerd in de VU ?? Gewoon naar /tmp kopieeren ??? en dan beheer extensies of installeer lokale extensies ??? dank gr Shotfac Origineel bericht van: Tonskidutch 20110321 - Use linuxtv api dvr device instead of misc/pvr device - Fix incorrect VFD icon display(duo) - Fix tuning problem at channels with low symbol rate(solo) - Fix slow trick play(time shift, ts playback) - Increase the number of demux device klik en kies de juiste. (zie oude thema's driver-update) ciao Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
Shotfac Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Heb ze middels ftp in de map /lib/modules/2.6.18-7.3/extra/ gezet, helaas hou ik freezes op meerdere kanalen, ga voor een nieuwe lnb en hopenlijk maakt dat het verschil gr Shotfac Origineel bericht van: Shotfac Hoe krijg je deze geinstalleerd in de VU ?? Gewoon naar /tmp kopieeren ??? en dan beheer extensies of installeer lokale extensies ??? dank gr Shotfac Origineel bericht van: Tonskidutch 20110321 - Use linuxtv api dvr device instead of misc/pvr device - Fix incorrect VFD icon display(duo) - Fix tuning problem at channels with low symbol rate(solo) - Fix slow trick play(time shift, ts playback) - Increase the number of demux device klik en kies de juiste. (zie oude thema's driver-update) ciao Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
Lithion Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Gewoon een update doen op uw box (kan met bvb Openpli).
Shotfac Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Origineel bericht van: Lithion Gewoon een update doen op uw box (kan met bvb Openpli). Heb een solo dus daar is volgens mij geen PLI voor ontwikkelt, heb ze middels ftp overgezet en de rechten op 644 en het werkt vooralsnog zonder problemen. Mijn huidige image is Blackhole trouwens. gr Shotfac Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
Gast Duolist Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Origineel bericht van: Shotfac Heb een solo dus daar is volgens mij geen PLI voor ontwikkeld... Klopt, maar wel een op PLi gebaseerd ViX-image. En die is beslist niet verkeerd.
basix Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 de divx/mkv support is precies een beetje verbeterd. Reactietijd op play/stop/spoelen enz. lijkt me vlotter. Vloeiendere beelden waar hij het eerder moeilijker mee had, maar nog niet 100% zoals je het op een pc zou afspelen. De AC3 downmix die heel de tijd stotterde is ook opgelost. Nog even doorbijten en het komt helemaal in orde
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 alle images die baseren op deze propriétaire drivers hebben baat bij de vernieuwing. Second Life Mungo Parker
Marcellomio Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 Heren (en misschien dames), bedoelen we hier een software update voor de box. Of expliciet driver updates. K'heb namelijk net mevrouw haar software geupdate (pli - menu/instell/software beheer/software update), maar zie geen interface verschil op welk niveau dan ook. Groet, Marcellomientje 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
Gast SatMann Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Origineel bericht van: Marcellomio ....maar zie geen interface verschil op welk niveau dan ook. dan zal het wel de drivers zijn zoals meestal het geval is met zo'n updates, de skin of uiterlijk zal je niet veel zien veranderen.
Marcellomio Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Okidoki Satmann, Wat me wel meteen opvalt, is het afspelen vanaf de interne hdd. Hier had ik sinds kort haperingen en vastlopers. Nu geen last meer van gehad! 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
Gast Duolist Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Origineel bericht van: Marcellomio Heren (en misschien dames), bedoelen we hier een software update voor de box. Of expliciet driver updates. Dit topic ging over driverupdates. Maar aangezien je pas na zoveel tijd reageert, en (blijkbaar) nu pas een update hebt gedaan, zijn er ook heel veel andere zaken veranderd/aangepast/verbeterd. Veel zaken zitten "onder de motorkap" en zijn dus niet direct zichtbaar. Maar b.v. bij het afspelen van DvD's zal je toch zeker verschil merken!
Gast SatMann Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 het haperen zat bij sommige vu's erin anderen niet bij het afspelen van opnames. soms hielp het om de hdd te herformateren of soft-update. blij dat het verholpen is. succes
Marcellomio Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Excuses voor het late reageren Duolist ( ) Updaten doe ik niet vaak, never change a winning team, en heb wel eens ervaren dat een update een verslechtering was. Vwb het afspelen van DVD's....ik merk toch echt geen verschil... 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen