Ga naar inhoud


TV VLAANDEREN lanceert binnenkort internet en vaste telefonie


haelewyn

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ben nu bezig met mobistar Tv buiten te smijten, is gewoon waardeloos. De adsl van mobistar is barslecht. Je kan nog niet naar radiostreaming horen zonder regelmatig uitval te hebben.

 

Hun modem gaat regelmatig een nieuwe ppp verbindign maken, leuk als je op dat moment net een film aan het bekijken bent via on demmand.

 

Deze aanbieder is de slechtste aanbieder die je maar kan hebben. Als TV vlaanderen deze als partner neemt voor hun triple play dan vrees ik er voor.

 

 

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RogerDR
Omdat ze hun GSM verkeer via Mobistar regelen hoeft dat niet zo te zijn voor hun ADSL aanbod.

Voor Adsl gebruikte ze gewoon Scarlet of Belgacom als Backbone. Als het goed is ben ik gewoon verbonden via Belgacom.
Ik ben benieuwd in elk geval naar dit aanbod, ik ga wel overswitchen denk ik smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat / wanneer is er dan iets veranderd ?

Een medewerker van de klantendienst van EDPnet vertelde me dat ze voor hun mobiele telefonie werkten met het netwerk van BASE.

Dit moet ongeveer een half jaar geleden zijn.

 

Er komen alleszins twee spelers bij voor triple-play.

EDPNET en TVVlaanderen.

 

Laat ons hopen dat die extra concurrentie de prijzen drukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
is 1 pot nat,edpnet huurt ook bij mobistar dacht ik,
hun gsm aanbod is toch via mobistar.
dus denk dat het adsl of adsl2 net hetzelfde is.


Ben zeer tevreden klant van EDPNET bel maar eens met een probleem naar hun helpdesk, Basta zal nooit met een container voor hun poort gaan moeten staan zene wink

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luc : je kan ook adsl + telefonie nemen (10 euro extra). In dat geval betaal je niet meer voor de raw copper.

 

Eventueel kan je nog uitbreiden met hun optie van 5 euro voor (ik dacht 2000 minuten) naar vaste lijnen in een hoop landen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: haelewyn
Luc : je kan ook adsl + telefonie nemen (10 euro extra). In dat geval betaal je niet meer voor de raw copper.

Eventueel kan je nog uitbreiden met hun optie van 5 euro voor (ik dacht 2000 minuten) naar vaste lijnen in een hoop landen.



Voor mij blijft dit dan toch een meerkost van 10 euro, nu kost mijn vaste lijn mij niks.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil altijd nog wel overstappen naar telefonie, maar ik wacht eigenlijk nog op een aanbieding voor een gratis voip adsl modem. Ik heb geen zin om daar ook 100 euro voor neer te tellen .. Dus te hopen dat ze met een mooie introductiestunt gaan komen smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
Origineel bericht van: haelewyn
Luc : je kan ook adsl + telefonie nemen (10 euro extra). In dat geval betaal je niet meer voor de raw copper.

Eventueel kan je nog uitbreiden met hun optie van 5 euro voor (ik dacht 2000 minuten) naar vaste lijnen in een hoop landen.



Voor mij blijft dit dan toch een meerkost van 10 euro, nu kost mijn vaste lijn mij niks.

Ik heb het onlangs nog eens uitgerekend en voor mij was, mits internet bij EDPnet, ook de formule telefoon 10 euro + optie plus 5euro (voor 2000 minuten) ook de goedkoopste oplossing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...