Ga naar inhoud


TV VLAANDEREN lanceert binnenkort internet en vaste telefonie


haelewyn

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: CronoS
Ik wil altijd nog wel overstappen naar telefonie, maar ik wacht eigenlijk nog op een aanbieding voor een gratis voip adsl modem. Ik heb geen zin om daar ook 100 euro voor neer te tellen .. Dus te hopen dat ze met een mooie introductiestunt gaan komen smile


Ik dacht dit VDSL-modem met VoIP functionaliteit (SAGEM) gratis (in bruikleen) in de formule Newer&Faster Internet bij EDPnet zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: riji

Ik dacht dit VDSL-modem met VoIP functionaliteit (SAGEM) gratis (in bruikleen) in de formule Newer&Faster Internet bij EDPnet zit.

Dat is het probleem, ik kan hier geen vdsl krijgen. Vandaar nog een adsl modem met voip... Alleen die wordt er niet bij aangeboden...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji

Ik heb het onlangs nog eens uitgerekend en voor mij was, mits internet bij EDPnet, ook de formule telefoon 10 euro + optie plus 5euro (voor 2000 minuten) ook de goedkoopste oplossing.


Wat is dan je berekening?

Als je niet veel download is Basicnet telenet (19 euro) het goedkoopst. Als je zelf een voip router
plaatst heb je dus internet en vaste telefoon voor 19 euro/maand. ADSL is overal duurder
omdat je ofwel vaste lijn ofwel raw copper bij moet betalen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet : als je WEL veel downloadt, als je WEL >600 minuten belt per maand, als je WEL naar andere landen belt (lange afstand / niet Europees) kan dat wel degelijk de meest interessante formule zijn.

 

Bel je gratis voip ? Je hebt daar toch een kost per minuut of voor een bepaald pakket ? Of niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@haelewyn:

 

 

Origineel bericht van: haelewyn
Vergeet niet : als je WEL veel downloadt, als je WEL >600 minuten belt per maand, als je WEL naar andere landen belt (lange afstand / niet Europees) kan dat wel degelijk de meest interessante formule zijn.

 

Bel je gratis voip ? Je hebt daar toch een kost per minuut of voor een bepaald pakket ? Of niet ?

 

Dit is hier wel offtopic aan het worden, maar google eens op justvoip.

het is een lange uitleg, maar het komt hier op neer :je stort 12 euro, belt eerst 4 maand gratis, dan wordt aan je belwaarde geknabbeld, komt bij mij op +/-25 euro jaarlijkse kost

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JPVSP:

 

 

Origineel bericht van: JPVSP
@lucdec2

 

Neen, geen raw copper, maar wel u analoog kabelabonnement bij Telenet van +/- 13,5€. Als je via TV-Vlaanderen TV wil kijken is dit ook een extra kost.

 

 

Nee, ik neem enkel internet af bij Telenet, ik betaal enkel 19 euro/maand bij

Telenet.

geen analoog kabelabonnement vereist, als je enkel internet

afneemt.! Ik heb trouwens ook TVV smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

basicnet

 

 

Dat is nog heel duur als je naar de beperkingen kijkt ,zeker de 15 gig limiet , en de snelheid die een inet abbo de dag van vandaag onwaardig is . Hoedanook , telenet is een provider die door de regering een handje boven het hoofd wordt gehouden en zo vrij spel heeft ( ook al hebben we hier het BIPT ) .

 

Ma betaalt hier 75 € voor internet (58 € , 100 gig limiet !!!! ) en tv . En dat is veel , veel te veel !. Voor dat geld heb ik een 30/1.25 internet lijn , analoog kabelabbo , gehuurde brolbox en basic tv .

 

 

 

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vast internet en telefonie...tvvlaanderen???

Als ze het promoten zoals hun sat-tv zijn we klaar.

Eerst de mensen lokken voor 8 euro in de maand, daarna optrekken naar 10 euro. Dan de basic degraderen tot basiclight.

En tot slot de twee filmkanalen nog overhevelen naar het basic pakket.

Dat het abonement geen jaren aan dezelfde prijs gegeven kan worden kan ik inkomen. Maar liggen rotzooien aan de programmatie foei....met het excuus dat het contract afgelopen was met die zender. Ze kunnen hem wel overhevelen naar een duurder pakket. NEEN ik ben zeker niet tevreden over de gang van zaken, maar helaas is er maar één provider hier.

Wat betreft ontvangst...als het niet te hard regent heb ik geen klachten. Bon ze mogen hun internet en telefonie houden ik voel me nu al genoeg bedrogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: timmerman_606

Wat betreft ontvangst...als het niet te hard regent heb ik geen klachten. Bon ze mogen hun internet en telefonie houden ik voel me nu al genoeg bedrogen.

Dat zal wel aan de afstelling of de diameter van uw schotel liggen. Verwijt nooit iemand alvorens zeker van uw stuk te zijn!

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke schotel heb je ????

bij regenweer heb ik nog nooit uitval gehad.

en TVV gaat samenwerken met mobistar en die andere aanbieder die van dezelfde stal is.

en het was toch iets meer dan 8€ in het begin,was het geen 8.95€ ?????

en dat zenders wegvallen of in hogere paketten komen is iets wat elke aanbieder kan tegenkomen,

TVV en CD zijn klein en hebben geen groot gebied vergeleken met andere aanbieders uit het buitenland om een zender rendabel te blijven doorgeven.

en voor hetgeen je maar betaald word een groot deel betaald voor de zenders en transponderhuur.

het is niet simpel vrees ik in een klein landje als belgie en nederland om een pakket aan te bieden die weinig kost,

alles word duurder,ook langs zenderkant wink

zijn nu eenmaal altijd de nadelen aan sattv.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: Xady
Ben nu bezig met mobistar Tv buiten te smijten, is gewoon waardeloos. De adsl van mobistar is barslecht. Je kan nog niet naar radiostreaming horen zonder regelmatig uitval te hebben.

Hun modem gaat regelmatig een nieuwe ppp verbindign maken, leuk als je op dat moment net een film aan het bekijken bent via on demmand.

Deze aanbieder is de slechtste aanbieder die je maar kan hebben. Als TV vlaanderen deze als partner neemt voor hun triple play dan vrees ik er voor.


geachte,
ik zit met (bijna) alles bij mobistar.tv,internet adsl,internet mobiel,vaste telefoon,gsm 15 en best deal,en ik heb zeker geen klagen over die modem van mobistar.ik gebruik zowel wifi als vaste kabel.die valt bij mij niet uit of herstart die.(kijk even of je adsl signaal van buiten naar de modem goed is afgeleverd.dit kunnen ze meten.tv en radiostreams zijn geen probleem bij mij.
in één ding,om niet te top offic,kan ik beamen,en dat is de dichtgetimmerde ontvanger encryptie en data verkeer tussen smartcard en ontvanger frown

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Idd. Telefonie bij EDPNET gaat via BASE. ADSL gaat via de DSL-infrastructuur van Belgacom. De klantendienst van EDPNET wordt dikwijls geprezen.

ik niet,die modems van base zijn niks,en kraakbaar op de key.
dus even naar een base abonnee rijden,hun ssid naam uitlezen,en die gegevens eventjes netjes invullen in het hackprogje en ongeveer welk jaar,en misschien nog iets,ik weet het niet meer.
na enkel minuten,heb je de key.die vul je dan even in bij ssid netwerk,en bingo,internet laugh
getest op 5 base abbonnee's en werkte.dit zou toch niet mogen zijn shocked
Van mobistar heb ik de key direkt vervangen,ik betrouw het niet meer een vooraf ingesteld key.
ps.het vragen (eventueel via pm) naar dit progje,heeft geen zin,het is niet omdat ik een sleutel heb van een deur,dat ik die daarom mag gebruiken,en vooral sat4all is geen vrijschakelboard

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...