Ga naar inhoud

TV VLAANDEREN lanceert binnenkort internet en vaste telefonie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
welke schotel heb je ????
bij regenweer heb ik nog nooit uitval gehad.
en TVV gaat samenwerken met mobistar en die andere aanbieder die van dezelfde stal is.
en het was toch iets meer dan 8€ in het begin,was het geen 8.95€ ?????
en dat zenders wegvallen of in hogere paketten komen is iets wat elke aanbieder kan tegenkomen,
TVV en CD zijn klein en hebben geen groot gebied vergeleken met andere aanbieders uit het buitenland om een zender rendabel te blijven doorgeven.
en voor hetgeen je maar betaald word een groot deel betaald voor de zenders en transponderhuur.
het is niet simpel vrees ik in een klein landje als belgie en nederland om een pakket aan te bieden die weinig kost,
alles word duurder,ook langs zenderkant wink
zijn nu eenmaal altijd de nadelen aan sattv.

Het zou mij verbazen dat mobistar voor hun internet en telefonie deel zou worden van tvv,ze hebben toch zelf hun aanbod ? confused.
ondanks hun dichtgetimmerde box,ben ik wel tevreden over mijn starpack.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ze werken toch samen,het tv aanbod van mobistar tv is van TVV in vl en in wallonie van telesat.

over dat uitvallen van de modem,

kan zijn dat die persoon iets te ver van de centrale zit of dat er ergens iets niet goed aangesloten ligt van de centrale in de buurt naar je woning toe.

heb ook een jaar adsl gehad via edpnet,en had geen problemen,

daarna naar tele2 gegaan en niks anders dan problemen,

modem uitval om de 4 uur,snelheid die daalde.

reden was dat de lijn die ik toen had van de centrale naar mijn woning te ver was en dat die niet stabiel was,

had in die tijd 12mb/sec lijn,en na contact met tele2 hadden ze me op 4mb/sec gezet.

heb het direct opgezegd.

ben dan maar naar telenet gegaan (enige dat daar mij niet aanstaat is dat het te duur is).

voor de rest geen problemen.

100 down en 5 up. wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: sattv4iedereen
Origineel bericht van: Lithion
Idd. Telefonie bij EDPNET gaat via BASE. ADSL gaat via de DSL-infrastructuur van Belgacom. De klantendienst van EDPNET wordt dikwijls geprezen.

getest op 5 base abbonnee's en werkte.dit zou toch niet mogen zijn shocked

Lijkt me te mooi om waar te zijn : Base ADSL heeft 4 klanten in Vlaanderen en gij kent er vijf van ?
Geplaatst:

binnenkort (als telenet er geen stokje voor steekt) kunnen ze tv aanbieden via de kabel en internet wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• 2 maanden later...
Geplaatst:
binnenkort (als telenet er geen stokje voor steekt) kunnen ze tv aanbieden via de kabel en internet wink

Dit "binnenkort" duurt intussen al +6 maand, weet intussen iemand al meer. frown

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:
Origineel bericht van: pollebru

Dit "binnenkort" duurt intussen al +6 maand, weet intussen iemand al meer. frown

is gelegen aan de internetsnelheid van TVV :D

Moments In Love

Art Of Noise

• 1 maand later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Gelezen op een ander forum, dus dan kunnen we dit topic aanvullen :).

Ik denk dat TVV teveel klanten vanwege hun cardshare maatregel aan het verliezen zijn, daardoor is er toch al wat informatie beschikbaar over de nieuwe all-in-one pakketen :)

Wat details:

All-in-One Basic Light (37 zenders, 1 zender erotiek): 59,90 euro per maand;

All-in-One Basic (67 zenders, 2 zenders erotiek): 63,90 euro per maand;

All-in-One Basic+ (89 zenders, 5 zenders erotiek): 69,90 euro per maand.

en nog wat meer details:

TV:

400 gratis zenders + 67 zenders + 2 opties erotiek

HD Decoder à €7,95/maand

startpakket €99

All-in-One Internet (ADSL2+)

Dataverkeer: "ongelimiteerd" met fair use policy

Modem: gratis (Enkel modem TV Vlaanderen toegelaten)

Down/Up: 16 Mbps/0,384 Mbps

ongelimiteerd met fair use policy

Bellen

Naar eigen netwerk: gratis (All-in-One)

connectiekosten: €0,10

Naar BE vast: €0,09/minuut

Naar BE mobiel: €0,09/minuut

afrekening per seconde

Totale kosten:

Internet+Bellen: €41,05

Digi TV: €14,90

HDTV recorder: €7,95

Totaal €63,90

eenmalig: €154 (startpakket + verzendingskosten + activatiekost)

Verder dus nog geen VDSL2 in het aanbod, daarnaast is er een samenwerking met Belgian Telecom voor het aanbieden van de diensten

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Geplaatst:

De vraag is natuurlijk in hoeverre je die pakketten interessant kunt noemen...

Je betaalt geen cent minder dan wanneer je de boel afzonderlijk neemt. Voor minder dan de prijs van een Basic Light pack heb je bij Belgacom zelf (provider=netwerkbeheerder, altijd een voordeel bij problemen) een pack met telefonie, internet, TV én nog eens een tweede decoder voor een tweede toestel.

Bovendien loopt het internet via VDSL, bel je 's avonds en in het weekend gratis naar zowel vast als mobiel, en tijdens de piekuren betaal je een vast bedrag per gesprek, ook al hang je een uur aan de telefoon met iemand...

Wij hebben dit zelf ook al bekeken en het resultaat is dat we na al dat geknoei bij TVV niet alleen onze Belgacom telefonie en internet behouden, maar we nu ook ons TVV abonnement hebben opgezegd en overgeschakeld zijn naar BelgacomTV...

Triax 88cm + alu LNB-houder + Inverto Black Ultra single

Nog geen rotor...

Kathrein UFD-552 --> zoekend naar DVB-S2 PCIe kaartje voor de HTPC

Samsung 42" Plasma, Yamaha AX-890, zelfbouwluidsprekers

Gast Vampire Trix
Geplaatst:

Nja, het is zelfs niet mogelijk om alles apart te nemen...

De modem is btw een Fritzbox. 4 ethernetpoorten, 1 uitgang voor telefoon. Fax zou moeten werken, is niet ondersteund...

Heeft wel fair use policy, dus zit qua prijs wel op zelfde niveau als Telenet/Belgacom, alleen telefonie is daar inbegrepen, maar de gesprekskosten hier zijn zelfs goedkoper dan op Skype naar mobiel netwerk..

Bestaande klanten kunnen nog geen pakket nemen helaas..

Geplaatst:

Je kan perfect alles afzonderlijk nemen hoor, TVV Internet en Telefonie = EDPnet...

Nog geen rotor...

Gast Vampire Trix
Geplaatst: (aangepast)

Internet van tv vlaanderen verloopt niet via EDPnet :), maar via het netwerk van Mobistar

aangepast door Vampire Trix
Geplaatst:

EDPnet heeft helemaal niets met Mobistar te maken!!!

Er ligt maar 1 ADSL/VDSL-netwerk in België en dat wordt beheerd door Belgacom. Iedere xDSL-aanbieder in België, (Belgacom, Scarlet, EDPnet, Mobistar, Dommel...) maakt gebruik van dat Belgacom-netwerk, maar dat betekent zeker niet dat de service en kwaliteit van al die providers even goed is...

Het is niet omdat bvb Mobistar geen al te beste reputatie heeft op vlak van internet en telefonie, dat EDPnet daarom hetzelfde is...

Ik weet 1 ding: Wij hebben nu alles van Belgacom en dat is misschien niet het goedkoopste, maar bij problemen zal het nooit een welles-nietes spelletje tussen provider en netbeheerder worden, want het is nu eenmaal hetzelfde bedrijf.

De enige andere Belgische provider die zelf zijn net beheert is Telenet en voor ons is Belgacom dan toch goedkoper...

Nog geen rotor...

Gast Vampire Trix
Geplaatst:

Het internet van TV-Vlaanderen verloopt idd via het netwerk van Belgacom, da's normaal... Er is geen ander netwerk dan dat van Belgacom (en vroeger had Scarlet er ook 1, maar dat is ondertussen door Belgacom verplicht verkocht).

Lijkt me logisch dat ze samenwerken met Mobistar omdat ze toch al deal hebben met M7.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen