Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 ik heb een diseqc switch gekocht maar bij mij werkt lnb 2 niet <BR>men moet hem met druk op een knop activeren<BR>maar hij zoekt wel maar geeft geen signaal op lnb 2<BR>in de winkel waar ik hem heb gekocht zeggen ze dat hij een 6o khz signaal moet hebben om <BR>te schakelen van de een naar de andere lnb<BR>hoe krijg ik een 60 khz signaal op mijn tuner<BR>ik heb een philips digitaal
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 Reeds de vijfde (5e) vraag van Daisy15 in deze rubriek waarin alleen handleidingen geplaatst dienen te worden.<P>Zeker twee keer is daarna expliciet erop gewezen dat vragen stellen in een andere rubriek thuis hoort.<P>Ook heb ik een keer een vraag van Daisy15 beantwoordt in deze (verkeerde) rubriek.<BR>Maar zowel bij het beantwoorden van vragen alsook het plaatsen van opmerkingen komt er geen feedback.<P>Ik vraag me dan ook af of sommige personen wel kunnen schrijven maar niet kunnen lezen !? :-)<P>Oh, neem me niet kwalijk, ik mag hier natuurlijk ook zelf geen vragen stellen !! :-)
Ron Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 daisy is vanaf vandaag 2 weken geblokkeerd.<BR>Als waarschuwingen niet helpen.......<BR>Ik verplaatst dit bericht even naar algemenen beginnervragen zodat daisy nog kan lezen waarom hij/zij geblokkeerd is.<P>Toxic[Q]<p>[ 11-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Aanbevolen berichten