Gast jokercam5 Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Hallo allen, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb dus een Diablo cam 2 module, en met de juiste sleutels ontvang ik TV Oranje (CD) op de Astra 19.2 Maar ik kan geen HD kanalen zien film1 etc, op de astra 3. 23.5 Hij geeft dan aan "kanaal gecodeerd" Deze kanalen zijn dan toch ook open?? Fta kanalen ontvang ik wel op de astra 3, ook signaal oke etc. Ik heb een HD ontvanger van homecast. Zie ik iets over het hoofd? Zijn de HD kanalen van CD uberhaupt wel open met de Diablo 2, of alleen de kanalen op 19.2? Weet iemand wat ik eventueel moet doen aub? Bvd Dennis
adri Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Origineel bericht van: jokercam5 Hallo allen, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb dus een Diablo cam 2 module, en met de juiste sleutels ontvang ik TV Oranje (CD) op de Astra 19.2 Maar ik kan geen HD kanalen zien film1 etc, op de astra 3. 23.5 Hij geeft dan aan "kanaal gecodeerd" Deze kanalen zijn dan toch ook open?? Fta kanalen ontvang ik wel op de astra 3, ook signaal oke etc. Ik heb een HD ontvanger van homecast. Zie ik iets over het hoofd? Zijn de HD kanalen van CD uberhaupt wel open met de Diablo 2, of alleen de kanalen op 19.2? Weet iemand wat ik eventueel moet doen aub? Bvd Dennis Helaas gaat dat voor jouw niet lukken! De Diablo 2 is voor 'hobby' ontvangst. Diverse zenders op Astra 1, 19.2E gaan open doordat de Irdeto 2 codering gekraakt is. De zenders op Astra 3, 23.5E zenden echter alleen uit in Seca 3 codering, welke niet gekraakt is en dus met een Diablo 2 niet te bekijken zijn. Je zult toch een abbonementje bij Canaal Digitaal moeten nemen. De kaart werkt wel in de Diablo 2, dus een extra CI cam hoef je niet meer te kopen. Adri.
Gast jokercam5 Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Bedankt voor je reageren! Het is helder voor mij, ik zal het zonder de HD kanalen moeten doen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen