Ga naar inhoud

Timeshift functie standaard aanzetten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds gister de Xtrend box aangesloten in huis staan. De voorganger van de Xtrend was een Topfield 5500 PVR. Hierin had ik de timeshift functie standaard aan staan zodat ik terug kon spoelen.

Nu viel het mij op dat deze functie niet standaard aan staat in de Xtrend en dat dit (volgens mij) ook niet is in te stellen.

Verder als ik de timeshift handmatig in schakel gaat het terugspoelen erg moeizaam (vind ik). Ik doe dit met de terugspoelknop op de afstandbediening. Doe ik iets verkeerd of is dat bij deze box zo.

Graag jullie reactie

Geplaatst:

permanent timeschift (plugin) kun je gebruiken dan neemt hij ook altijd op

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Welke toetsen gebruik je?

-vooruit en achteruit spoelen

-vooruit en achteruit springen (met de cijfertoetsen)

Dat laatste vind ik persoonlijk veel handiger dan spoelen.

Overigens kun je de snelheden van zowel spoelen als springen zelf aanpassen in het menu.

Geplaatst:

Ik heb tot nog toe de toetsen voor het terug- en vooruitspoelen gebruikt. Ik zal vanavond de cijfertoetsen eens proberen.

Ik heb de Xtrend ook nog maar 24 uur in huis dus moet nog veel leren en uitzoeken!

Bedankt voor je reactie

Geplaatst:

Met 1 en 3 kun je 10 seconden skippen, met 4 en 6 een minuut en met 7 en 9 vijf minuten. Dit is ook weer aanpasbaar.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Heb gisteravond de timeshift plugin in de box gezet echter lijkt het er op dat hij niets doet. Ik moet nog steeds als ik de timeshiftfunctie wil gebruiken de knop timeshift indrukken. Ik kan verder ook nergens in het menu vinden dat ik dit in kan stellen.

Hoe nu verder?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen