ikkeenjij36 Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 hallo allemaal weet niet of ik hier goed zit maar ben op zoek naar een vervanger voor mijn dsr7141 voor een ontvanger waar ik wat meer mee kan doen het gaat voor de 4 sat posieties astra 1t/m3 en de hotbird wie kan mij wat aanraden en voor een redelijke prijs (misschien via te koop hier op het forum?)ik wacht het af op jullie advies groeten Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa
Jan Ambers Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Ik heb Vu+Duo gekozen en voel me d'r goed mee... Da's gelijk een lief kiezen, Uw keuze is de mijne niet! Wens je niet op te nemen, neem de Vu+ Solo....
TDCI-racer Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Ik heb zelfs die Philips 7141 vervangen voor een Dreambox 800HD se. Wat een verademing, geen vastlopers meer en via het schermpje aan de voorzijde kan je programmapicons(zendericoontjes) te voorschijn toveren. Mocht je later nog willen gaan opnemen kan je er een harddisk inbouwen. Ik heb zo'n zelfde dreambox later ook voor de slaapkamer gekocht en tot op heden nog geen minuutje spijt. Succes met je keuze
ikkeenjij36 Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Geplaatst: 22 maart 2011 bedankt allemaal voor jullie tips maar het gaat mij erom dat ik gewoon een simpele ontvanger kan kopendie hetzelfde is ongeveer is maar waar je zelf iets mee kan doen ik neem m nl. mee in de vrachtauto vandaar budget rond de 100 euro Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa
Gast willem100 Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 ik weet wel wat voor die 100 euro, ikheb al mail kontakt met je opgenomen....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen