Ga naar inhoud


patchen vaci5300


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb vanavond de 5300 gepatcht, maar de interne cam wat er in zit blijft viacces , dus geen allcam , omdat je tijdens het paths de stekkertjes van de cam uit de moederb er uit moet trekken , is het niet mogelijk om de interne cam van een irci5400 er in te zetten ??????????

 

 

of is dit weer iets stoms dat schrijf

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt die ontvanger niet naar een All-CAM versie patchen met de interne CAM.

De bedoeling is dat je er een Magic Moduul in schuift.

Nu schijnt het, dat deze ontvanger problemen met de herkenning van dit moduul heeft.

Daarvoor is er een "patch" verschenen en je moet dan de interne Viaccess CAM buiten werking zetten door het kabeltje er af te trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uups, dat weet ik niet helemaal zeker. Ik geloof van niet omdat ik ooit eens op dit board gelezen heb dat de 5300 een ander motherboard heeft.

En indien mogelijk, waar een andere interne Irdeto CAM vandaan halen..?

Ik ben daar toch iets overvraagd.

Ik geloof dat Toxic[Q] er iets meer van weet.

 

Groete, Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren van de vaci5300 de deksel er afgehad het ziet er vrij bekend uit zo als bij 5400 , de int cam heeft een ic die dus niet gepasht mocht worden van daar het stekkertje uit het moeder board!

de vaci heeft als loader de h2.08 zo als bij de 5400

 

dus als ik er mischien de int cam van de 5400 er inzet (dus met het ictje van of allcam ) dan moet het toch goed gaan denk ik maar

 

hoe aan een int cam kommen ! nou er zijn toch genoeg mensen zo lees ik op dit board die hun humbox naar de maan geholpen hebben of niet

.............groeten goseca

Link naar reactie
Delen op andere sites

De patch voor de 5300 is bedoeld om de ontvanger in combinatie met een Irdeto Euro module te laten werken als 5in1 patch.

De connector voor het Viaccess module moet losgekoppeld worden. Er kan niet een kaartlezer van de Humax ingezet worden, omdat er een hele andere chip inzit.

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

als de moederbord tog het zelfde is als de 5400 warom kan ik er dan niet een interne cam van de 5400 er in zetten ?????

 

omdat er in de 5300 een andere cam zit ! juist daarom wil ik hem toch vervangen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het goet heb zit die ic boven op de internecam en niet op het moeder bord als ik hem omwisel met een cam van een 5400 (wat all reets gepa is)

dan heb ik tog alles!!! wat ik wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Irdeto chip zit op het moederboard en niet op de cardlezer. Op de kaartlezer zit ook wel een chip, maar dit is dus niet de Irdeto chip.

 

Als je een 5300 wilt laten werken met x in 1 files, dan zul je het moeten doen met een Irdeto module in combinatie met de patch, of de orginele software in combinatie met een Magic Module.

 

De Magic Module werkt goed met de standaard software van de 5300, die patch is er dus puur en alleen om de ontvanger te laten werken met een nieuwe orginele euro Irdeto module

 

 

Groeten A-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...