Gast HvT Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Na zondag ruime tijd te hebben besteed met het weer draaiend krijgen van de 7000, ben ik er achter dat de box er niet tegen kan als ik de stekker er een tijdje uit heb. Hierna start hij dus niet meer op. De enige oplossing is dan opnieuw flashen. Volgens mij was dit in het begin niet zo. Is er iemand die weet of dit normaal is, of dat er een oplossing voor is? Zover ik kan zien zit er geen batterij in. Zal het gewoon ouderdom zijn? Elco's die hun kracht verliezen?
satencom Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Als je weten of je voeding stuk is, dat zou je met een haar föhn kunnen testen Je verwarmt de elco's van voeding, als ze nog koud zijn, start hij dan op dan weet je dat je de elco's moet vervangen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Bats Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Hdd maar eens losgooien en weer proberen.(zie ander topic)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen