greevels Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Ik heb devolgende opstelling 1 schotel van 1 meter met 1 kop erop die op 7 east afgestemd staat . en 1 schotel met 4 koppen de 13 de 19.2 de 23.5 en de 28.2 met 2 EMP 8 weg switchen ertussen afgesteld op desq 1.1 Het vreemde nu is als ik op de 23.5 iets opneem gaat het signaal van de 7 east sat helemaal naar een bereik van 0? zodra ik de opname stop gaan ze weer naar normale waardes heen , ik heb het alleen maar op de 7 east dat die naar 0 gaat tijdens een opname op andere sats .ik heb ze aangesloten op een vu+duo open pli 2.0 via deze manier Satelliet :?? LNB : LNB1 Prioriteit : Auto LOF : Universele LNB Spanningsmodus : Polarisatie Verhoogd Voltage = NEE Tone modus : Band Diseqc-modus : 1.1 Toneburst : GEEN Committed Diseqc commando : GEEN Snelle Diseqc : NEE herhaal sequence : NEE Commando volgorde : uncommitted, committed, toneburst Unicommited Diseqc commando : Input1 Diseqc herhaling : GEEN
greevels Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Geplaatst: 22 maart 2011 Is al opgelost heel dom foutje van mezelf
vGnp Geplaatst: 22 maart 2011 Geplaatst: 22 maart 2011 Origineel bericht van: greevels Is al opgelost heel dom foutje van mezelf Vertel eens, of laat ons voor altijd in het ongewisse?!? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast willem100 Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 wil ook wel eens weten wat er fout ging met die EMP 8/1 en diseqc schrijf je zo he
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen