Ga naar inhoud


[Enigma2] Nieuwe RTI core RC8 is uit


deniz2005

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: grotegok
eigenlijk werkt deze RC8 versie erg goed, zapsnelheid is enorm op vooruit gegaan. Ben zeer tevreden. Knap staaltje werk!

Klopt het dat ik geen 'externe' extentsies kan downloaden en installeren wat normaal wel mogelijk is met E2? Hij blijft hangen op 'lijst verniewen'. Ik zou dit graag werkend hebben om simpel kanalenlijsten te kunnen toevoegen e.d.


Hallo,

Plugins, EMU's enz zijn niet te downloaden in deze versies. Dit zijn kale versies en de image builders groepen zoals DS, Sif en Pli enz zullen dit moeten doen als ze dit willen.

Greetz
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: VluggeW
de image builders groepen zoals DS, Sif en Pli


Pli is de grote afwezige tot nu toe, ik denk dat ze nu erop zouden moeten springen omdat dit de eerste release is die echt bruikbaar is voor dagelijks gebruik.

Maar ik heb me laten vertellen dat het niet goedkoop is om Pli zover te krijgen om voor de Azbox images te maken. Geldkwestie ? Ik dacht dat Pli een team van hobbyisten was. Het is een gerucht, maar ik kan mer wel iets bij voorstellen.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou het image team kunnen mailen hoe je zelf een enigma bouwt voor de azbox misschien is dat wel te doen en zou je er dus zelf een pli versie kunnen maken

 

Ik heb even een bericht geplaatst op hun site met de vraag of hun ook een Azbox firmware willen gaan maken.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M_Z
Origineel bericht van: VluggeW
de image builders groepen zoals DS, Sif en Pli


Pli is de grote afwezige tot nu toe, ik denk dat ze nu erop zouden moeten springen omdat dit de eerste release is die echt bruikbaar is voor dagelijks gebruik.

Maar ik heb me laten vertellen dat het niet goedkoop is om Pli zover te krijgen om voor de Azbox images te maken. Geldkwestie ? Ik dacht dat Pli een team van hobbyisten was. Het is een gerucht, maar ik kan mer wel iets bij voorstellen.

M_Z


Volgens mij is het probleem dat het pliteam geen azbox heeft en daarom niet ondersteund
Je kunt lastig iets ondersteunen als je het niet zelf kunt testen.

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

pli gaat zich er niet mee bemoeien, want het is geen open source. Einde discussie

Die vraag is daar op het forum al zo vaak gesteld, dat ze zich er steeds meer aan ergeren, zo te zien aan hun antwoorden

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: baksteen
Kijk hier eens:
http://code.google.com/p/azbox-enigma2-project/

Hoe zo geen open source?

Groeten Baksteen

Dat is RTi en geen PLi
je kan je vraag eens stellen op het pli forum, en als je er al antwoord op krijgt dan is het toch ''nee''

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@alias haha, je snapt um niet.

De drivers zijn open-source. Die heeft PLi nodig om erop in te springen, maar dat doen ze niet.

 

Even goede vrienden, ik vind de 'kale' enigma met de blauwe Azconcinnity skin mooi en goed, je kunt alles zelf configureren, dus waarom PLi?

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ribbe82
@alias haha, je snapt um niet.
De drivers zijn open-source. Die heeft PLi nodig om erop in te springen, maar dat doen ze niet.

Even goede vrienden, ik vind de 'kale' enigma met de blauwe Azconcinnity skin mooi en goed, je kunt alles zelf configureren, dus waarom PLi?
ik snap het goed, maar bij PLi zeggen ze het is geen opensource, dus daarom doen ze het niet, er kan wel iemand een fw maken die gebaseerd is op openPLI zoals VIX voor de vu+duo.
Ik zelf zet altijd de feeds van PLi in mijn azbox, dan hoef ik ook niet zo te zoeken, en het meeste wat ik moet hebben installeert ie dan ook mooi automatisch

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

oja...

ze hebben ook geen azbox bij Pli om te testen, dus die zal iemand cadeau moeten doen :D

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alias haha
oja...
ze hebben ook geen azbox bij Pli om te testen, dus die zal iemand cadeau moeten doen :D


Heb je enig idee hoe populair een ontvanger wordt doordat daar een Pli image voor bestaat? De importeur van Azbox is zich daar terdege van bewust en zal smeken om één of meerdere Azboxen hiervoor aan het Pli-team ter beschikking te stellen, daar ligt echt het probleem niet. Dus als iemand me dan een betere reden kan geven, volgens mij moet er gewoon geld bij...hetgeen ook begrijpelijk is gezien het commerciële succes dat daarop volgt en de moeite die het kost om dagdagelijks complete up-to-date firmware bestanden aan te bieden.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...