Loui (K) Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Wie kent het forum van forumVallei,deze site is nu al enkele maanden uit de lucht,is er iemand die hier wat van weet en of ze nog weer terug komen?Er was altijd leuke dingen te vinden daar.
RVP Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 O, dat is toch die site over navigatie ? Die was idd handig, ineens was hij weg helaas.
D_V Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Er staat een bericht op de site dat ze binnenkort weer online zijn.
Gipfo Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Laatste contact wat ik met de forum beheerder heb gehad,Is dat ze ook belaagt zijn door brein wegens de vele links naar software en uitleg mbt WII en xbox ombouwen evenals navigatie systemen muziek films etc. FV was een groot doorgeefluik. De Turkse variant is nog wel online
vladimirke Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Origineel bericht van: Gipfo De Turkse variant is nog wel online En hoe vinden we dat?
Gipfo Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 lINK KAN IK HIER NIET PLAATSTEN! Ook aub niet via pm gaan bedelen Iedergeval een tijd geleden werd Fv al gesommeert links en d.v fora`s te sluiten meest betrekking op WII en Xbox en navi. Na deze periode is het kwa bezoekers enorm gedaalt. Vind het jammer dat zo`n goed forum gesloten word want het was er gezellig met name op het chat kanaal.
Loui (K) Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Geplaatst: 12 april 2011 ForumVallei was enige tijd niet toegankelijk ivm storing in haar database, dit is gelukkig opgelost en zijn we weer in de lucht. Jullie kunnen weer terecht !
Gipfo Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Het weer eens zover!! Na de laatste terugkomst had ik er eigenlijk geen goed gevoel meer over ,Puur vanwege er geen gehoor werd gegeven aan de leden die vroegen wat er eigenlijk aan de hand was na de laatste x dat de site neergehaald was, Zelfs de opereerende mod`s waren niet geinformeerd slechte zaak lijkt mij. Nu als je de site opend lees je dit, This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Zou haast zeggen R.I.P
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen