lock Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Probeer dit eens: CDROM in PC stoppen, Ga naar configuratiescherm/apparaatbeheer/Besturing voor geluid,video,enz./je geluidskaart/Stuurprogramma/Bijwerken. Laat hem dan de driver op je CDROM zoeken. "That's another fine mess you've got me into"
Hellum Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 als het al een ouder moederbord is, staan er vast geen windows 7 drivers op de cd. Soms werken vista drivers nog, maar je moet gewoon googlen op het type geluidschip en die drivers installeren. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
columbo Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 Ik heb en foto van de Tecnische beschrijving gemaakt,ik kan hier echter geen aparte Audio Chip vinden.Dus ik denk dat er een aparte Audio kaart in moet.Het moederbord is uit 2007.
leo1949 Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Origineel bericht van: Psychosammie @leo1949 Je link is niet goed. Bij mij opent de zipfile in de browser. Je moet even de URL van de pagina doorgeven waar de download te vinden is. In deze Google-list zal de goede er vast wel tussen zitten Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
columbo Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 Dat er een goede bij zit zal ongetwijfeld wel,echter je moet je wel registreren,en of je maar even €48.-wilt betalen.ja voor dat geld heb ik bijna 5 nieuwe audio kaarten voor.Dus ik heb dan wel een nieuwe windows,maar ik ga natuurlijk niet mijn eigen ramen ingooien,geld wegooien daar houd ik niet van.Win.7 werkt goed op deze pc, en een aantal extra's ,alleen moet ik mijn samsung mobile fone GT-S5230 nog laten communiceren met de Samsung PC studio.Dit was soms op win.XP ook al eens lastig. Wat wel op valt met Win.7 is dat hij voor Gmail en en Dreambox de zelfde wacht woorden wil onthouden,en je moet meer handelingen verrichten om foto's afzonderlijk op te slaan. Ik probeer een losse Audio kaart,word vervolgd.
Hellum Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Origineel bericht van: columbo Ik heb en foto van de Tecnische beschrijving gemaakt,ik kan hier echter geen aparte Audio Chip vinden.Dus ik denk dat er een aparte Audio kaart in moet.Het moederbord is uit 2007. Je hebt een AC97 compatible audio chip, als je het merk en type nu wist was het al makkelijker, je kunt het beste even op het moederbord zelf kijken wat er op staat. (is niet moeilijk) zit meestal ergens tussen de geluidsuitgangen en de front connector (voor geluid) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Hellum Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 schrijf eens over wat er op de omcirkelde ic's staat genummerd in volgorde van waarschijnlijkheid. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
columbo Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 Ikl heb een foto's gemaakt in de juiste volgorde 1=CJ is boven 2= midden.3e ging er niet bij,zie volgende.
henkvd1 Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 De laatste is de audio chip AD1888, google geeft helaas ook niet veel hoop voor een win7 driver.
columbo Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Geplaatst: 28 maart 2011 Geeft niet,dan maar een losse Audio kaart,kost €10-, het er in zetten 15 min.werk,in ieder geval minder dan die 3foto's maken.
Psychosammie Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Yep. Of een nieuwe PC. Zet je op die ouwe ubuntu voor de hobby. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Hellum Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 http://blogs.msdn.com/b/sujitdmello/arch...-windows-7.aspx zie hier de oplossing. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
columbo Geplaatst: 29 maart 2011 Auteur Geplaatst: 29 maart 2011 Alle maal reuze bedankt! ik heb toch maar een geluid kaart gekocht €10. inkl.sofware cd.montage 15 min.werktijd.sofware duurde iets langer,maar stelt niks voor,pc opnieuw opstarten en klaar is kees.Betreft een Sweex 2.1 stereo or 5.1 surround sound.werkt perfekt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen