Gast berati Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ik ben naar een schotelwinkel geweest, ze zijden tegen mij dat ik zonder Disecq switch naar de receiver moest aansluiten, ik heb het geprobeerd alleen zonder succes.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ai, dat was wel even iets wat we eerder hadden willen/moeten weten. Een DiSecq switch voor een monoblock kan wel, maar dan moet het een uncommitted switch zijn én je ontvanger moet ermee om kunnen gaan. Nu heb je de switch er tussenuit gehaald, maar je moet nog steeds de DiSecq settings in je ontvanger handhaven, in een monoblock zit namelijk een switch ingebouwd.
satencom Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Nu je toch bij de schotel winkel was ,had je ook wel kunnen vragen om je schotel even uit richten, wand zo schiet het ook niet op Je kunt de lnb ook in de andere hoorn vast zetten dan staat de 23.5 centraal , misschien lukt dat wel, de instellingen in de ontvanger blijven gelijk Wat van ontvanger je heb ,dat is volgens mij nog niet bekent. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast berati Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Origineel bericht van: berati Mijn ontvanger is Humax hdci 2000. Zie ook mijn eerste bericht.
Gast 1664 Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Zet de diseqc instellingen van je Humax zo: Astra19.2: Toneburst A Astra23.5: Toneburst B Er gaat maar 1 kabel naar je ontvanger, rechtstreeks vanaf de duo lnb. Het maakt niet uit welke uitgang van de duo lnb je gebruikt.
Gast berati Geplaatst: 29 maart 2011 Geplaatst: 29 maart 2011 Werkt ook niet, ik denk dat ik maar eens met mijn dreambox ga uitproberen kijken of die allebei tegelijkertijd kan ontvangen.
Gast berati Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Oke ik ben vandaag weer even bezig geweest met mijn ontvanger, ff cd klantenservice gebeld en geen fatsoenlijke antwoord gekregen. Ik heb geprobeerd om te kijken of er misschien nog andere zenders zijn die wel lukken, tot mijn verbazing waren er kanalen zoals MTVNHD waar ik wel beeld mee had. De nederlandse hd kanalen staan wel op de goede frequentie alleen met die kanalen heb ik ''NO OR BAD SIGNAL''. Weet iemand dus waarom de duitse Hd kanalen wel doen op Astra 3 maar de nederlandse kanalen waarmee ik wel een abbonement heb het niet doen?
Alventali Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Volgens mij zitten de duitse HD niet op astra 23.5 maar op 19.2 net zoals MTVNHD. Dus switch er tussen uit en LNB rechtstreeks aansluiten op de ontvanger. En dan de juiste diseqc instellingen op je ontvanger. En mocht dat nog geen resultaat geven. Zou ik nog eens kijken of je de schotel niet heb uitgericht op 19.2 en ergens 4.3 graden minder Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
JanR Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Al geprobeert om een andere transponder op die van Astra 23,5 te kiezen in je receiver? Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
willem911 Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Hoi ik heb een 80cm schotel en wil een duo lnb twin van Canaldigitaal voor astra 19.2 en 23.5 plaatsen. Kan dat aub een antwoord. Gr willem
vGnp Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Origineel bericht van: willem911 Hoi ik heb een 80cm schotel en wil een duo lnb twin van Canaldigitaal voor astra 19.2 en 23.5 plaatsen. Kan dat aub een antwoord Ja, dat kan. 2 mogelijkheden: - Een DuoLNB die geschikt is voor een 80 cm schotel - Twee losse KNBs op een rail, met een DiSEqC switch vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
willem911 Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Is de duo lnb twin van Canaldigitaal NIET geschikt voor een 80cm schotel???? GR willem
vGnp Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Origineel bericht van: willem911 Is de duo lnb twin van Canaldigitaal NIET geschikt voor een 80cm schotel???? GR willem De CDS DuoLNB is ontworpen voor een 64cm schotel. Er zijn ook DuoLNBs te koop die voor 80cm ontworpen zijn. Dus waarom zou je dan de CDS variant nemen? Ze waarschuwen er zelf voor, alleen doet die link het (jammer genoeg) niet. Zie plaatje. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
willem911 Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Oke mijn dank ik heb het begrepen Gr willem
bellejt Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 ga maar voor die van je 80 cm schotel.Anders heb je mss regelmatig uitval als het goed regent. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen