Jan Ambers Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Ik heb een Vu+Duo die na één dag werken een kapotte voeding heeft. Dit app is uiteraard onder waarborg bij de importeur afgegeven en na één maand nog niet terug. Is dit voor dit merk een "normale hersteltijd"? Zijn er andere ervaringen met de service? Een voeding vervangen is toch geen "intelligente" ingreep waarvoor het app weg moet, het minste dat je van een importeur mag verwachten is dat hij "spares" in huis heeft, en een voeding maakt daar een belangrijk deel van uit. Als koper krijg je de indruk dat het een hele kunst is om een printje dat met 6 schroeven vast zit te vervangen...
Moderator wiz Geplaatst: 24 maart 2011 Moderator Geplaatst: 24 maart 2011 Het hangt er maar net vanaf waar je die vu+ vandaan hebt. Als dat via een grijs geimporteerde leverancier gaat zou dat zo maar eens heel lang kunnen gaan duren. Als je leverancier een beetje klant gericht is zou hij je na 1 dag al gewoon een nieuwe mee hebben kunnen geven, maar goed, het is even de vraag of dat gezien de marges die ze er tegenwoordig van ons consumenten op mogen maken dit nog mogelijk is. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 met permissie maar ik denk dat het een algemeen euvel / probleem is dat voor alle receivers geld en zelfs alle apparaten die men koopt en bij hardware fouten terug gestuurd worden... dus om dat nu aan de VUplus Service of support te koppelen??? bovendien is het een wijde wereld met meerdere leveranciers van meerdere receiver merken die enkel dozen schuivers zijn dus neem ik aan dat je eerder zo'n vraag in een ander algemeen subforum zou kunnen plaatsen mede omdat de wachttijden ook gedocumenteerd worden door GEBRUIKERS zelf hier op sat4all OVER andere receivers. ciao True North Rebekka Bakken
Gast Duolist Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Origineel bericht van: Jan Ambers ....Een voeding vervangen is toch geen "intelligente" ingreep waarvoor het app weg moet, het minste dat je van een importeur mag verwachten is dat hij "spares" in huis heeft, en een voeding maakt daar een belangrijk deel van uit...... Ik kan je verzekeren dat de Nederlandse importeur voldoende reserve voedingen in huis heeft. Maar wat zegt je leverancier ervan? Is hij überhaupt naar de importeur gestuurd?
Moderator wiz Geplaatst: 24 maart 2011 Moderator Geplaatst: 24 maart 2011 Ik gok dat Jan Ambers uit Belgie komt en dat dit de Belgische importeur betreft. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Jan Ambers Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 Strak heb ik een "Alte satreceiver!"
LINKEY Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: wiz Het hangt er maar net vanaf waar je die vu+ vandaan hebt. Als dat via een grijs geimporteerde leverancier gaat zou dat zo maar eens heel lang kunnen gaan duren. Als je leverancier een beetje klant gericht is zou hij je na 1 dag al gewoon een nieuwe mee hebben kunnen geven, maar goed, het is even de vraag of dat gezien de marges die ze er tegenwoordig van ons consumenten op mogen maken dit nog mogelijk is. Dan nog zou het direct omgeruild moeten worden. Dead on arrival (DOA) is het standaard de box omwisselen. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 dat lijkt me ook maar is een erg bekend probleem bij bestellingen via internet en meer dan genoeg maal terug te vinden bij de andere receivers waar mensen 5 maanden wachten op hun receiver onlangs nog; bericht > eindelijk terug, probleem niet verholpen. zoek ze maar op daarom heeft het niets met een specifiek merk te maken maar met je boosheid uitspreken en de overdruk-ventiel. ciao True North Rebekka Bakken
Jan Ambers Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 Het is geen DOA(dead on arrival), hij heeft ca 1 dag aangesloten geweest... Ik heb juist de tijd gehad om er Openpli en m'n kanalenlijst in te zetten... en 's anderendaags lichhte het display niet meer op... dus muerte. Ik had er 3 gekocht, en toen waren ze nog met 2!
LINKEY Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: Jan Ambers Het is geen DOA(dead on arrival), hij heeft ca 1 dag aangesloten geweest... Ik heb juist de tijd gehad om er Openpli en m'n kanalenlijst in te zetten... en 's anderendaags lichhte het display niet meer op... dus muerte. Ik had er 3 gekocht, en toen waren ze nog met 2! Dit valt ook gewoon onder DOA. Als het nu 2 weken draait en dan gebeurt er iets dan valt het onder RMA. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Gast SatMann Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 helaas kopen mensen altijd bij de goedkoopste, en dan kan je soms ook een goedkope service verwachten
Edwin024 Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 En dat vind ik dus echt veel te makkelijk. Waar je ook koopt: de service dient klantgericht te zijn. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Gast BBsat Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 En bij de aanschaf van 3 stuks mag je toch wel een beetje korting èn service verwachten. vind ik.
Satelliet Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Origineel bericht van: wiz Ik gok dat Jan Ambers uit Belgie komt en dat dit de Belgische importeur betreft. De Belgische importeur??? 1) Er is geen Belgische importeur van dit merk. 2) Als je hetzelfde bedrijf bedoeld als ik denk, heeft die wel voedingen in huis, en wordt het toestel zonder commentaar onmiddellijk omgeruild bij grote defecten, en dit binnen de eerste zes maand. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Jan Ambers Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 Een antwoord geraakt niet door de censuur, clienten kloten mag als je maar publi maakt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen