Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Vu+Duo die na één dag werken een kapotte voeding heeft.

Dit app is uiteraard onder waarborg bij de importeur afgegeven en na één maand nog niet terug.

Is dit voor dit merk een "normale hersteltijd"?

Zijn er andere ervaringen met de service? confused

Een voeding vervangen is toch geen "intelligente" ingreep waarvoor het app weg moet, het minste dat je van een importeur mag verwachten is dat hij "spares" in huis heeft, en een voeding maakt daar een belangrijk deel van uit.

Als koper krijg je de indruk dat het een hele kunst is om een printje dat met 6 schroeven vast zit te vervangen...

• Moderator
Geplaatst:

Het hangt er maar net vanaf waar je die vu+ vandaan hebt. Als dat via een grijs geimporteerde leverancier gaat zou dat zo maar eens heel lang kunnen gaan duren.

Als je leverancier een beetje klant gericht is zou hij je na 1 dag al gewoon een nieuwe mee hebben kunnen geven, maar goed, het is even de vraag of dat gezien de marges die ze er tegenwoordig van ons consumenten op mogen maken dit nog mogelijk is.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

met permissie maar ik denk dat het een algemeen euvel / probleem is dat voor alle receivers geld

en zelfs alle apparaten die men koopt en bij hardware fouten terug gestuurd worden...

dus om dat nu aan de VUplus Service of support te koppelen???

bovendien is het een wijde wereld met meerdere leveranciers van meerdere receiver merken die enkel dozen schuivers zijn

dus neem ik aan dat je eerder zo'n vraag in een ander algemeen subforum zou kunnen plaatsen

mede omdat de wachttijden ook gedocumenteerd worden door GEBRUIKERS zelf hier op sat4all OVER andere receivers.

ciao

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan Ambers
....Een voeding vervangen is toch geen "intelligente" ingreep waarvoor het app weg moet, het minste dat je van een importeur mag verwachten is dat hij "spares" in huis heeft, en een voeding maakt daar een belangrijk deel van uit......

Ik kan je verzekeren dat de Nederlandse importeur voldoende reserve voedingen in huis heeft.
Maar wat zegt je leverancier ervan? Is hij überhaupt naar de importeur gestuurd?
  • Moderator
Geplaatst:

Ik gok dat Jan Ambers uit Belgie komt en dat dit de Belgische importeur betreft.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:
Origineel bericht van: wiz
Het hangt er maar net vanaf waar je die vu+ vandaan hebt. Als dat via een grijs geimporteerde leverancier gaat zou dat zo maar eens heel lang kunnen gaan duren.

Als je leverancier een beetje klant gericht is zou hij je na 1 dag al gewoon een nieuwe mee hebben kunnen geven, maar goed, het is even de vraag of dat gezien de marges die ze er tegenwoordig van ons consumenten op mogen maken dit nog mogelijk is.

Dan nog zou het direct omgeruild moeten worden.
Dead on arrival (DOA) is het standaard de box omwisselen.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

dat lijkt me ook maar is een erg bekend probleem bij bestellingen via internet

en meer dan genoeg maal terug te vinden bij de andere receivers waar mensen 5 maanden wachten op hun receiver

onlangs nog; bericht > eindelijk terug, probleem niet verholpen.

zoek ze maar op

daarom heeft het niets met een specifiek merk te maken maar met je boosheid uitspreken en de overdruk-ventiel.

ciao

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

Het is geen DOA(dead on arrival), hij heeft ca 1 dag aangesloten geweest...

Ik heb juist de tijd gehad om er Openpli en m'n kanalenlijst in te zetten... en 's anderendaags lichhte het display niet meer op... dus muerte.

Ik had er 3 gekocht, en toen waren ze nog met 2!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan Ambers
Het is geen DOA(dead on arrival), hij heeft ca 1 dag aangesloten geweest...
Ik heb juist de tijd gehad om er Openpli en m'n kanalenlijst in te zetten... en 's anderendaags lichhte het display niet meer op... dus muerte.
Ik had er 3 gekocht, en toen waren ze nog met 2!

Dit valt ook gewoon onder DOA.
Als het nu 2 weken draait en dan gebeurt er iets dan valt het onder RMA.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

helaas kopen mensen altijd bij de goedkoopste, en dan kan je soms ook een goedkope service verwachten wink

Geplaatst:

En bij de aanschaf van 3 stuks mag je toch wel een beetje korting èn service verwachten.

vind ik.

Geplaatst:
Origineel bericht van: wiz
Ik gok dat Jan Ambers uit Belgie komt en dat dit de Belgische importeur betreft.

De Belgische importeur???

1) Er is geen Belgische importeur van dit merk.
2) Als je hetzelfde bedrijf bedoeld als ik denk, heeft die wel voedingen in huis, en wordt het toestel zonder commentaar onmiddellijk omgeruild bij grote defecten, en dit binnen de eerste zes maand.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen