martin52 Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Vanavond om 21.00 uur op NGC (National Geografic Channel)in het kader van een serie over Mega Factories een reportage over de grootste brouwerij van Europa: Heineken in Zoeterwoude.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Had ik ook gezien... Misschien even naar kijken met een biertje in de hand...
vGnp Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Had ik ook gezien... Misschien even naar kijken met een biertje in de hand... Ga ik zeker doen. Gulpener. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 maart 2011 Geplaatst: 24 maart 2011 Origineel bericht van: vGnp Ga ik zeker doen. Gulpener. Da's ook lekker ja
Rocketscientist Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Ik heb even gekeken en het bevestigde mijn vermoedens. Ik ga voor de kleine brouwerijen zoals de Molen, Het IJ, de Prael, Jopen, Us Heit etc. Daar is de brouwer nog echt bezig met zijn product, hier is het eigenlijk niet meer als een druk op de knop. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Ik heb uiteindelijk niet gekeken, maar inderdaad... Een grote brouwerij is natuurlijk massaal produceren en middels steekproeven de smaak controleren.
martin52 Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: Rocketscientist Ik heb even gekeken en het bevestigde mijn vermoedens. Ik ga voor de kleine brouwerijen zoals de Molen, Het IJ, de Prael, Jopen, Us Heit etc. Daar is de brouwer nog echt bezig met zijn product, hier is het eigenlijk niet meer als een druk op de knop. Dus jij hebt ook zo'n receiver van een klein onbekend merk, waarbij de chips met het handje op de printplaat worden gesoldeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen