diaze Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 ik wilde mijn zenderlijst eens opnieuw inladen maar hij zegt dar er geen singiaal op astra 1 is heb wel beeld en hij duid wel en aantal groene singiaal blokjes aan. heb hem dan eens geresetd maar nog altijd het zelfde probleem en nu kan ik net meer verder en heb ik dus geen beeld stome brol diene Philips DSR 7141
armanie Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 hallo kijk eens op technise informatie wat uw signaal en uw kwaliteit is anders moet u de schotel opnieuw bij stellen vb.kwaliteit 100 en signaal 80 persent dan zit je normaal goed Sonny led 32itch TV M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+
7121user Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Bij de philips DSR 7121 moet je ergens in het menu instellen op welke frequentie en satelliet de tuner gaat kijken voor de signaalsterkte. Als je deze verkeerd instelt, dan zegt de tuner dat er geen signaal is. Toch kun je dan gewoon tv kijken als er een werkende zenderlijst in zit.
satencom Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Het lijkt er op dat de DiSEqC Switch instellingen niet meer kloppen ,je kunt het ook handmatig instellen in het menu van de ontvanger, de astra 19,2 op 1 en de 23,5 op 2 Dit is voor als je een duo lnb hebt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
diaze Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 het probleem is van zich zelf opgelost heb niet verander zal weer een bug geweest zijn
haelewyn Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Zelfde raad als wat de garagist me ooit zei over mijn Fiat : Zet hem eens af, zet hem terug aan... dan zijn de meeste problemen opgelost. Heb deze logica ook al met succes toegepast bij mijn HD7141.
Gast poktor Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Een paar dagen geleden heb ik de Philips DSR 7141 losgehaald, in de kast gesmeten en mijn Dreambox 500 weer terug gezet. Mijn vrouw werd gek van dat ding: Zenders zijn niet op volgorde te zetten en de bediening is een regelrecht drama. Bovendien was op de 42 inch Plasma duidelijk te zien dat meer dan 80% van alle "HD" uitzendingen gewoon opgeschaalde PAL video (Upscaled SD) blijkt te zijn. Wat een nepperij! De Dreambox staat weer te pronken bij de TV en vrouwlief is zeer tevreden. Logisch, want het beeld is net zo goed als de upscaled SD uit de Philips.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen