bjkartal Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Krijg bij een aantak zender bovenstaande melding en krijg zender niet open. Ook na verwijderen en opnieuw zoeken niet verholpen. Iemand een idee?
vGnp Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Kan meerdere oorzaken hebben, onder andere: - De zender zendt op dat moment geen signaal uit, b.v. BBC3 overdag - De zender is van frequentie gewijzigd, en je lijst is niet up-to-date - Een slechte DiSEqC switch - Een slechte LNB - Een slechte tuner vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
bjkartal Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 dat zijn er nogal wat! het zend wel uit en de epg geeft ook aan dat er programma's lopen. lnb is net nieuw (HD), ik heb een rotor en de dreambox is half jaar oud.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Geef eens een voorbeeld op welke zenders jij dit ziet gebeuren?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Op andere satellieten gaat het (helemaal) goed?
Loui (K) Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Dit heb ik ook bij een paar zenders,Als ik de ontvanger zelf laat zoeken gaat het goed,maar als ik ga sorteren met een goede editor (Dreamedit) en ik zet de lijst gesorteerd terug dan heb ik bij 3 of meer zenders ook deze melding.
bigtwin Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: vGnp Kan meerdere oorzaken hebben, onder andere: - De zender zendt op dat moment geen signaal uit, b.v. BBC3 overdag - De zender is van frequentie gewijzigd, en je lijst is niet up-to-date - Een slechte DiSEqC switch - Een slechte LNB - Een slechte tuner vGnp En een fout in je zenderlijst. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
vGnp Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: bigtwin En een fout in je zenderlijst. Waarbij ik ook al eens gelezen heb dat sommige mensen het probleem kwijt waren nadat ze de "foutieve" zender aan favorieten of een ander bouquet hadden toegevoegd. Het blijft een vage melding m.b.t. storingzoeken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
bigtwin Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Het valt me nu in dat ik die melding ook vaker heb gehad. Als je dan een backup van je zenderlijst maakt, een complete scan van je satellieten maakt, de lamedb die je dan hebt opzij zet, je orginele zenderlijst weer terug zet en de nieuwe lamedb dan over de oude heen zet, het probleem ook grotendeels weg is. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen