Gast Atwist Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Hallo forumleden, Ik heb een schotel die een tijd buiten gebruik is geweest maar de schotel is zeer roestig geeft dit problemen met ontvangst. Ben al bezig geweest om de boel uit te richten maar krijg geen beeld. Moet eerlijkheids halve wel zeggen dat ik op dit gebied een leek ben. Zie graag jullie reacties. Met vriendelijke groet Atwist
Jassy Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 En wat is je vraag? Ik zou proberen ergens een Triax schotel vandaan te halen en dan deze op te hangen. Een verroeste schotel ontvangt niet erg veel lijkt mij.
edbe Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 opschuren en een likje verf geven, of een nieuwe schotel aanschaffen. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
satencom Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 dan word het tijd voor een nieuwe schotel, en een nieuwe lnb want de lnb kan ook wel stuk zijn ,is het een oude amstrad schotel ,die willen wel roesten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Atwist Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 dan ga ik voor de zekerheid maar een nieuwe schotel en LNB kopen. Ik dank jullie voor jullie reacties Atwist
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Je hebt gelijk, staat ook nog eens veel mooier
Eduard07 Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Vandaar dat ze op vele plekken verboden worden door woningcorporaties, neem ik aan. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: Eduard07 Vandaar dat ze op vele plekken verboden worden door woningcorporaties, neem ik aan. Ik zou eerder denken aan het 'onrustige straatbeeld' wat schotels opleveren. Maar ach, ik heb er geen last van.
Eduard07 Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ik zou eerder denken aan het 'onrustige straatbeeld' wat schotels opleveren. Ach ja, schotels zijn vast een groter probleem dat geparkeerde auto's. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Golfdiesel Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Eduard07 Vandaar dat ze op vele plekken verboden worden door woningcorporaties, neem ik aan. Ik zou eerder denken aan het 'onrustige straatbeeld' wat schotels opleveren. Maar ach, ik heb er geen last van. Ik had helaas geen andere optie dan de schotel aan de voorgevel te hangen. Ik heb wel voor een Visiosat Bisat gekozen, ziet er toch wel wat beschaafder uit naar mijn mening. Ik zou ook zeker nooit een witte schotel op een zichtbare plaats hangen. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Eduard07 Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Vooral geschikt voor inclined orbit? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen