Ga naar inhoud


[Adimo Jive - Denson 500] Software update


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Heb hier voor een vriend een Adimo Jive ontvanger die hij gebruikt in zijn caravan. Nu het mooi weer is aangebroken even alles van stal gehaald. Echter de kaart van TVV (of CD) werkt niet meer met deze ontvanger. Kaart werkt wel op andere ontvangers. Nu als ik lees op de site van de fabrikant is een update sedert 1 oktober 2010 niet meer mogelijk via OTA . Dus moet het serieel gebeuren. Ik beschik over een PC met een seriele poort. Echter heb je naar ik lees ook een "upgrade PC board" en een patchkabel naar de ontvanger toe nodig.

Vraag is , zijn deze tussenstukken wel degelijk nodig voor een upgrade ? Indien zo , kan iemand mij in de regio Zuid-West-Vlaanderen mij helpen om deze ontvanger te kunnen upgraden.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die heb je idd nodig.

 

Enige wat je evt kan gebruiken als je het hebt is een Aston wamba kit..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dit heb ik niet.

 

Ik heb wel een Cas inferface 2 + addon + jtag enz.....

 

Ben ik hier soms iets mee ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me niet...

 

 

Enige wat ik weet is dat speciale kitje van adimo/denson zelf en de aston kit...

 

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. zal wel zo zijn. Dus een setje kopen.

 

Echter vind ik het absoluut niet kunnen. Je koopt een ontvanger goedgekeurd door zowel CD als TVV en dan kun je geen update meer doen via OTA. Dat je dan serieël moet upgraden tot daar aan toe , maar je verplichten een setje erbij te kopen is toch ferm erover. mad

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou maar even wachten met een setje kopen , want er zit een probleem op de fastscan procedure , de ontvanger laadt RTL 4 niet meer , door een verandering bij CD Er word naar een oplossing gezocht. wie weet toch weer nieuwe software OTA

(bron : ####################)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit probleem ook.

 

Ik heb met de handelaar contact gehad en hij geeft aan dat er op korte termijn een sw update voor uit zal komen. of dit dmv OTA zal gaan of uitsluitend dmv de update "print" is me niet zo zeer duidelijk.

 

Ik zelf ben van mening dat ze dit gewoon fatsoenlijk OTA MOETEN doen daar het hier een Canal Digitaal goedgekeurd ding betreft. even afwachten dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el renegade
Ik ben dus niet de enigste, vond het al vreemd dat alleen rtl 4 niet in de lijst staat. Er is momenteel nog geen oplossing voor?


TP scan uitvoeren. (12344H)
Dan staat RTL4 op 1000

Origineel bericht van: unique

Ik heb met de handelaar contact gehad en hij geeft aan dat er op korte termijn een sw update voor uit zal komen. of dit dmv OTA zal gaan of uitsluitend dmv de update "print" is me niet zo zeer duidelijk.

Ik zelf ben van mening dat ze dit gewoon fatsoenlijk OTA MOETEN doen daar het hier een Canal Digitaal goedgekeurd ding betreft. even afwachten dus....


Het is idd nog niet duidelijk of er een OTA update komt..
Maar ik hoop het wel..

Zal straks eens kijken of ik nog wat nieuws kan krijgen bij de fabrikant!

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws, maar ook slecht nieuws frown

 

Om maar meteen met het slechte nieuws te beginnen: er komt geen OTA update..

 

 

Goede nieuws is dan weer dat ze morgen de update verwachten...

Maarja, of dat echt zo is is natuurlijk een 2e...

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er dus op neer dat we deze update "print" toch zullen moeten gebruiken. En dit bij een goedgekeurde ontvanger van CD en TVV. tired

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben bang van wel frown

 

of langs de dealer..

 

wij gaan iig nog wel aandringen op een OTA download.. we zullen zien..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
of langs de dealer..


Ja kan ook. Echter mijn vriend is langs geweest bij de dealer waar hij deze ontvanger heeft gekocht. Kostprijs voor de update : 15 euro.

De dealers kunnen hieraan dus ferm verdienen en de klant draait weer op voor de kosten.

Dus zelf maar een setje kopen zeker.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

shocked

 

15 euro?!?

 

Wij doen het gratis....

Maar we zitten voor de meeste een beetje ver weg denk ik zo....

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar we zitten voor de meeste een beetje ver weg denk ik zo...


Is zo , ik zou het ook gratis doen hoor, al moet ik zo een setje aankopen. Is toch een service naar de klanten toe , dacht ik.

Tja, er bestaan schijnbaar ook dealers die er anders over denken. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...