Ga naar inhoud


[Adimo Jive - Denson 500] Software update


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Die Adimo's zijn al snel een jaar of 4-5 oud. Garantie is ook niet tot in de eeuwigheid.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Die Adimo's zijn al snel een jaar of 4-5 oud


Klopt. Maar ik denk dat dit hetzelfde is voor alle ontvangers , wat het merk ook mag zijn....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij doen alle ontvangers van onze klanten gratis.

 

We hebben hier een fooienpotje staan, als klanten tevreden zijn mogen ze zelf weten wat en óf ze "betalen"

 

 

/edit

nog even back ontopic..

 

de software laat nog een paar dagen op zich wachten frown

ze zijn nu de laatste dingen (lees taal,etc) aan het controleren, maar door het tijdverschil (Want die dingen+SW worden in China gemaakt) zal er nog wel even overheen gaan..

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software is idd te downloaden vanaf de website van de fabrikant..

 

Weet niet of ik een link mag plaatsten?

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Citaat:
of langs de dealer..


Ja kan ook. Echter mijn vriend is langs geweest bij de dealer waar hij deze ontvanger heeft gekocht. Kostprijs voor de update : 15 euro.

De dealers kunnen hieraan dus ferm verdienen en de klant draait weer op voor de kosten.

Dus zelf maar een setje kopen zeker.


Het ligt er maar net aan van wat van kant je het bekijkt.
ALs er 2 of 3 klantjes komen dan zeg je ach laat maar zitten.
Maar als je deze ontvanger als goedgekeurde ontvanger verkocht hebt en canal digitaal is de veroorzaker en vervolgens staan er ineens best een rij mensen elke keer met hun tasje op de stoep van mijn ontvanger ontvangt geen rtl4 meer dan moet canaldigitaal dit eigenlijk oplossen.
Wat denk je dat personeel kost als die mooi gratis de hele dag bezig is met zulke klanten.
Of die software ota gooien zodat de mensen dit zelf kunnen doen of de dealers compenseren omdat die er nogal druk mee zijn.
Als je zo met alle dingen om moet gaan dan kan je de deur beter sluiten.
Hier brand de kachel ook niet voor niets.
Elke maand komen hier de rekeningen ook wel weer binnen.
Je kan je dan niet veroorloven om maar de hele tijd klantjes te ontvangen voor niets.
Als je bij ons de ontvanger in een bepaalde periode hebt gekocht is het gratis en anders kost ook hier het updaten gewoon 15 euro.
Maar goed de mensen die dit zeggen komen pas tot inzicht wat je bedoeld als je zelf eens voor jezelf begint maar dan ook echt.

Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@CB1: mee eens. beter zou eigenlijk zijn als de fabrikant/CDS dit zou betalen. ze besparen nu ook de huur van de OTA transponder.

 

Zo zie je maar weer dat die certificering niet veel voorstelt...

 

 

o ja, vergeet bijna te melden dat de nieuwe software het verder prima doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zon printje in huis met de kabeltjes. Ben 25 tot 29 april in Zeeuws Vlaanderen. Als het nodig is kan je langskomen om die ter plaatse te gebruiken. Vr Gr Egbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast motoronald

 

hey allen,

 

even een vraagje waarvan ikzelf al een antwoord vermoed. blush

 

zit op een boot waar 2 weken geleden nog normaal tv gekeken is. nu kwam bij sbs enzo tekst inbeeld dat er verhuist werd.

ook op canal digitaal pagina werd aangegeven dat er opnieuwd kanalen geinstalleerd moest worden.

 

ik dus gedaan en nu mis ik alle eerste 21 kanalen.

(dus de enige zenders die ik eigenlijk kijk)

 

volgens de site van canaldigitaal ikverhuismee.tv stond dat er meer gebruikers met een adimo jive hier last van hadden en dat een software update en fabrieksreset nodig was.

 

na de update zoals beschreven kwam er aan het einde een foutmelding en dat de update afgebroken is. dit veelvuldig herhaald net als telkens een fabrieksreset maar helaas zonder succes. geen ned. zenders.

 

bij software info staat volgens mij laatste cijfer een 8.

heb dus versie 8?

 

is mijn enige oplossing nu ook naar de dealer voor een nieuwere versie?

waarom werkt de ota dan niet

gisteren deed hij het nog, maar na een fastscan dus de eerste 21 niet meer.

 

ik begrijp er niks van.

 

alvast bedankt voor uw reactie.

 

 

mvgr. ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast motoronald

bij dealer in rijssen laten updaten.

 

ook 15 euro betaald.

netjes naar mijn idee.

 

goede service, fijne zaak.

 

ik weer blij..

 

thanks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...