Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nou met mijn 100cm pan + sg2100 rotor krijg ik ook geen 26E hoor, zit er trouwens ook niet om te springen (badr).

wat erna komt en wat ervoor zit kan ik kraakhelder ontvangen (45E tm 30w)

Geplaatst:

26 oost is heel kritisch omdat die wordt 'overstraalt' door aan de ene kant 'onze' 23.5 oost en aan de andere kant 28.2 oost van de Britten. Je schotel moet dus zeer goed uitgericht staan, eventueel handmatig fijnregelen door de rotor een enkele stap links of rechts te geven. 1 enkele stap (0,1 graad?) geeft bij mij al een dramatische verbetering/verslechtering van het signaal.

Geplaatst:
nou met mijn 100cm pan + sg2100 rotor krijg ik ook geen 26E hoor, zit er trouwens ook niet om te springen (badr).

als je jouw schotel 100 cm met de juiste LNb op 26 oost uitricht heb je goed signaal.

Mvg Wiljo

Geplaatst:
Origineel bericht van: aaannk

als je jouw schotel 100 cm met de juiste LNb op 26 oost uitricht heb je goed signaal.

Mvg Wiljo

ik sta ook niet echt op te springen op Badr satelliet, maar wilde het eens zien.
mijn conclusie is,
je kan veel satellieten zien maar verder heb je er ook niks aan....

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:
Origineel bericht van: edbe
Origineel bericht van: aaannk

Mvg Wiljo

ik sta ook niet echt op te springen op Badr satelliet, maar wilde het eens zien.
mijn conclusie is,
je kan veel satellieten zien maar verder heb je er ook niks aan....

Ja dat is voor iedereen anders wat die interessant vind, bijv. Duitse bundesligavoetbal is voor mij interesant!!.

mvg Wiljo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen