ransjooman Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Als ik via mijn webinterface een zender naar mijn laptop wil streamen krijg ik de volgende melding: C:\bla bla bla\stream-34.m3u kon niet worden geopend, omdat de ermee geassocieerde hulptoepassing niet bestaat. Wijzig de associatie in uw voorkeuren. Ik heb mijn instellingen van mijn (laatste versie)vlc player zo ingesteld dat ie m3u ook moet afspelen. Als ik rechtklik op het tv icoon en ik kies "koppeling opslaan als" en ik save de stream en ik open hem daarna,dan werkt het wel... Wat doe ik fout? DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.
Greatone Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Ik heb geen antwoord op je vraag, maar kan je wel Dreamstream E2 aanraden om te streamen naar je PC/laptop. Zeer makkelijk en gebruiksvriendelijk programma om te streamen! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
ransjooman Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 Geinstalleerd,en werkt,maar na nog een keer opstarten krijg ik de melding: libglib-2.0-ds.dll is missing... DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.
Satdorus Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Heb je tijdens de installatie van de vlc player de mozilla plugin aangevinkt? Dit antwoord is na aanleiding van je eerste post.
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 ransjooman, het lijkt me raadzaam om OOK altijd te vertellen welke versie je hebt draaien en welke windows de laatste VLC is eergisteren ook al oude koek. en de versies draaien op verschillende windows besturingssystemen ook verschillend en vooral de webinterface plugin MOET altijd meegeladen worden > dus bij installatie de installatie opties goed doorlezen zie triljoen berichten daarover en videolan. ciao Compulsion Röyksopp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen