Gast 1664 Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Er zijn zelfs knutselaars die de kaarten voor Garmin hebben samengevoegd tot een 'wereldkaart'.
Loui (K) Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Nu we het hier toch over Navigatie hebben ,is er al een TomTom voor een HTC Desire telefoon?
grunnsat Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Origineel bericht van: 1664 Er zijn zelfs knutselaars die de kaarten voor Garmin hebben samengevoegd tot een 'wereldkaart'. Garmin heeft een wereldkaart is zijn assortiment, maar die heeft natuurlijk niet het detailniveau van de andere kaarten.
rudolfdebeer Geplaatst: 1 april 2011 Geplaatst: 1 april 2011 Niet onder de indruk van mijn TomTom. Nogal wat beperkingen. Valt tegen na decennia cash&carry super gratis kaart in zijvak en stratenboek onder achterzitting en richtingsgevoel en orientatiepunten herkennen. Zo'n TomTom laat je geregeld in de steek. Gewoon op de weg kijken en je route plannen. Ik kocht hem voor mijn ega. Moest echter constateren dat hij zo goed als de software en de map is en kunnen ontvangen sats en zijn batterrijen, etc. Hoe meer upgrades, hoe meer hij tegenviel. Zit je in de desert of zo dan zou GPS leuk kunnen zijn als de batterij het lang genoeg uithoud en zicht heeft Maar ooit was rijden op de sterren ook een leuk middel. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
grunnsat Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 Wat mij opvalt is dat Garmin voor hetzelfde dekkingsgebied twee keer zoveel data heeft in vergelijking tot TomTom. Voor Europa heeft TomTom 2GB nodig, Garmin bijna 4GB.
Lambik61 Geplaatst: 2 april 2011 Geplaatst: 2 april 2011 De TT kaarten zijn opgespiltst in diverse delen van europa ivm vele TT's waarvan het interne geheugen max 2GB kaarten kan herbergen. Het geheugen van deze TT's is ook niet middels SD uit te breiden. je kunt dus kiezen uit N O Z W en centraal eur. TT's die wel meer intern geheugen hebben of waarbij een sd-kaart kan worden geplaatst kunnen gewoon de 4 GB of grotere kaarten inladen. Dus als je TT gaat kopen, eentje met sd-slot. ;-) CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast Auggie Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 Misschien offtopic, maar er wordt aan een 'gratis' wereldkaart gewerkt: http://www.openstreetmap.org/ (Je kunt ook meehelpen) Zulke kaarten kun je bijv. in OZI Explorer gebruiken, maar het is dan geen echte navigatiehulp.
rudolfdebeer Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Leuk, maar google maps is vrij aardig, te aardig zelfs, kost privacy. Voor google gebruikte ik andere sats voor flight sim scenery building. Na 9/11 dicht en/of heavy pay-ware. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen