Ga naar inhoud


Sinds maart geen Film1 kanalen meer.


bonki

Aanbevolen berichten

hallo klopt het dat sinds de kanalen wissel in maart dat ik met mijn dm600 geen film1 kanalen kan kijken en sport 1 zijn die alleen te ontvangen met een hd ontvanger die e2 aan kan? zo ja welke type ontvanger raden jullie mij dan aan om aan te schaffen thankssssss alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ter vervanging kun je de volgende aanhouden:

DM800 (ik zou dan wel voor de second edition SE gaan)

DM8000

DM500 HD

VU+ duo

ET9000

VU+ solo (echter zou ik niet doen, geen PLi ondersteuning)

 

en aankomend is ook de

DM7020 HD

 

Ze hebben allemaal hun pro's en con's, dus dat is afhankelijk van je eigen eisen en budget. Maar dit zijn allemaal enigma 2 HD ontvangers.

 

Let er bij de 500 en 7020 op dat er 2 versies zijn (de oude niet HD geschikte en de nieuwe HD versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

vwb VU+ solo en PLI ondersteuning : Ik lees op het PLI forum dat er wel een kans bestaat dat ze deze gaan ondersteunen als VU+ hun drivers verbetert.

 

Groetjes,

dreesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dream1975
Ter vervanging kun je de volgende aanhouden:
DM800 (ik zou dan wel voor de second edition SE gaan)
DM8000
DM500 HD
VU+ duo
ET9000
VU+ solo (echter zou ik niet doen, geen PLi ondersteuning)

en aankomend is ook de
DM7020 HD

Ze hebben allemaal hun pro's en con's, dus dat is afhankelijk van je eigen eisen en budget. Maar dit zijn allemaal enigma 2 HD ontvangers.

Let er bij de 500 en 7020 op dat er 2 versies zijn (de oude niet HD geschikte en de nieuwe HD versie)


Aanvullend hierop zou momenteel misschien ook de Azbox premium + HD een aardige keuze kunnen worden. Ze zijn druk bezig om enigma2 naar dez ontvanger te porten en op dit moment zijn de resultaten met enigma2 al zeer goed te noemen.

Groetjes,
dreesje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: P.C.Hooftletter
Is dat niet ontzettend aso van Film1? Zo is een prima ontvanger ineens eigenlij (voor iemand met Film1 in het pakket) geen kloten meer waard... Kan dat zomaar?


Heeft niet te maken met Film 1. De nederlandse provider van sateliet TV ( canal Digitaal ) is druk bezig om alle zenders te verhuizen naar de astra 23,5 en het omzetten van SD naar HD.
En zo ineens is het niet, canaldigitaal heeft het al een jaar geleden aangekondigd.

Zie: www.canaldigitaal.nl

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...