Ga naar inhoud

Sport1 Tennis geen beeld

Aanbevolen berichten

Gast Pieter V
Geplaatst:

Op Sport1 Tennis heb ik geen beeld, inst. 12129 SR 27500 V Astra 23,5, Heb het entertainment pakket en op de hoofdkaart met HD zenders. Zowel op de anysee als de Samsung Tv toegang niet toegestaan.

Geplaatst:

Daarvoor moet je het sport1 pakket hebben. Sport1 Tennis is de enige zender van sport1 die niet bij het entertainmentpakket zit.

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Geplaatst:

Heb nu ruim 2,5 jaar familliepakket.

En tot 15 maart jl. constant naar de Sport1 zenders kunnen kijken.

Toen Sport1Live (SD versie) werd omgezet in Sport1Tennis werd dit kanaal gecodeerd.

Kan met het familliepakket alleen nog Sport1Golf ontvangen.

Bedankt voor het ruim 2,5 jaar gratis kijken naar Sport1.

En ik weet zeker, ik was niet de enigste.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Klopt, ik heb ook een oud familiepakket en heb jaren naar de 2 sport1-zenders kunnen kijken. Heb menig voetbalwedstrijd uit de champions league gevolg op Sport1, zonder dat ik daarvoor betaalde.

Sinds de omschakeling van de zenders Sport1 sd naar Sport1 hd, en de verplaatsing van sport 1 tennis naar de plaats van sport 1 live, is nu inderdaad enkel nog Sport 1 Golf te zien.

Jammer maar helaas, we mogen blij zijn dat we al die jaren hebben kunnen kijken zonder meerkost.

Jammer dat we 2 zenders zijn kwijtgespeeld in het familiepakket waar ik soms wel eens naar keek o.a. MGM en E-Entertainment. Vooral MGM kon ik smaken.

Misschien komt daar nog iets voor in de plaats, want het familiepakket is wel heel wat minder aantrekkelijker geworden dan vroeger. Heb me daarom onlangs het film1 pakket in optie bijgenomen. Bevalt me voorlopig wel.

Greetz,

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

Sport1 zit niet meer in het familiepakket.

Wil je dit blijven ontvangen dan zul je het pakket "Sport 1 Live Only" er apart bij te bestellen. Tevens moet je wel HD kunnen ontvangen.

Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB

Geplaatst:

Ik mis gewoon de extra 3 zenders van Sport1 die bij Ziggo wel zijn. Nu heb je nog maar 1 voetbal zender...

Niet dat die kanalen altijd uitzending hebben, het gaat om de meerwaarde en die is er nu niet frown

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:
Origineel bericht van: GHP
Ik mis gewoon de extra 3 zenders van Sport1 die bij Ziggo wel zijn. Nu heb je nog maar 1 voetbal zender...

Niet dat die kanalen altijd uitzending hebben, het gaat om de meerwaarde en die is er nu niet frown

Bedoel je nu niet EredivisieLive?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Sport1 heeft als er veel voetbal is vaak extra kanalen in gebruik.

Bij UPC en Ziggo zijn die wel te bekijken.

De voetbal liefhebbers komen dus 2 eredivisie live kanalen EN twee extra voetbalkanalen van sport1 "tekort".

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Geplaatst:
Origineel bericht van: kwajoep
Sport1 heeft als er veel voetbal is vaak extra kanalen in gebruik.
Bij UPC en Ziggo zijn die wel te bekijken.
De voetbal liefhebbers komen dus 2 eredivisie live kanalen EN twee extra voetbalkanalen van sport1 "tekort".

Frank

Sport1 heeft 3 extra kanalen naast degene die nu worden doorgegeven bij CDS.
Persoonlijk ben ik geen voetballiefhebber, maar ik kan heel goed begrijpen dat als je alleen beschikking hebt over satelliet en van buitenlands voetbal houdt, je niet bij CDS hoeft aan te kloppen voor deze zenders.

Dat het uitzenden van de zenders zonde van de ruimte is als er niets wordt uitgezonden ben ik mee eens... het enige extra pakket wat interessant kan zijn als je van films houdt is Film1, Film1+1 mis je niet... je kunt met PVR opnemen van alle film zenders op hetzelfde moment omdat alles op 1 transponder zit.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je een voetballiefhebber bent en de Eredivie + het buitenlands voetbal wilt volgen kan je beter naar de kabel of interactieve TV van KPN gaan, véééél uitgebreider want:

- alle subkanelen van Sport1 en dat zijn er nogal wat

- eredivisie live 3 en 4

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Hier ben ik het roerend mee eens.

Laten ze anders deelkanalen (dat doen ze nu eenmaal graag) maken met die extra PO zenders... Ik persoonlijk kijk daar nooit naar en zal ze ook niet missen. Iemand anders zal daar natuurlijk wel anders over denken.

Wanneer gaan ze Hallmark weer eens in normaal formaat uitzenden, nu is het breedbeeld... terwijl de uitzending gewoon 4:3 is...

Beetje jammer van CDS...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Als je een voetballiefhebber bent en de Eredivie + het buitenlands voetbal wilt volgen kan je beter naar de kabel of interactieve TV van KPN gaan, véééél uitgebreider want:

- alle subkanelen van Sport1 en dat zijn er nogal wat
- eredivisie live 3 en 4

Dan moet je wel de mogelijkheid hebben.
Mensen in het buitengebied hebben geen interactieve tv omdat ze te ver van de telefooncentrale wonen en kabeltv is er niet.
Dan heb je de keus CD of Digitenne en ben je afhankelijk van die twee aanbieders.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Als je gisteren bijvoorbeeld zoals ik Barça wilde kijken in plaats van Man. United, dan was er op de nederlandse tv geen optie. Op de sat. werd dezelfde wedstrijd door de Nos en Sport1 uitgezonden. Niet echt handig. Gelukkig had ik nog andere mogelijkheden via internet, maar die waren natuurlijk niet geheel legaal. Misschien moet Sport1 weer af van het vaste kanaal golf en tennis, zodat ze deze kanalen kunnen gebruiken in het weekend voor voetbal en andere sporten en niet meer alleen voor golf of tennis

Geplaatst:

Of CDS moet gewoon de extra kanalen doorgeven als daar uitzending op is. Natuurlijk gaat de prijs dan ook weer omhoog, dit zal voor een groot deel van de klanten geen probleem zijn neem ik aan.

Bij Ziggo betaal je 14.95 voor Sport1, bij CDS 9.95.

Voor die 5 euro meer krijg je dan wel meer voetbal bijvoorbeeld.

Geplaatst:
Citaat:

Misschien moet Sport1 weer af van het vaste kanaal golf en tennis, zodat ze deze kanalen kunnen gebruiken in het weekend voor voetbal en andere sporten en niet meer alleen voor golf of tennis

Helemaal mee eens!!! Met deze keuze kon je kiezen tussen 2x die Engelsen in HD... wat is daarvan de toegevoegde waarde van Sport1. Sport1 moet 'gewoon' altijd net die andere wedstrijd dan op Nederland 1 aanbieden....

En CDS hoeft die extra kanalen van Sport1 niet door te geven.Zonde van de transponderruimte, die zelden gebruikt wordt en waar je meestal ook elders FTA wedstrijden kunt vinden. Om daar nu 5 Euro per maand meer voor te betalen????

Sport 1 moet 'gewoon' strategischer programmeren. Maar van Tennis en Golf dan maar een raamprogramma idee..
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen