M_Z Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Hierbij een begin voor een stap voor stap uitleg van het update proces om een Azbox met originele firmware over te zetten op de nieuwste Enigma2 .e2 patch bestanden. www.azbox.co.cc Dit is nog maar een eerste opzetje, wordt vervolgd en uitgebreid. To do: - Wizard vervolledigen - Settingslijsten plaatsen - CCcam installeren - wijzigingen en bijhouden met nieuwe releases - terug gaan naar origineel ->hoewel ik dat niet echt zie zitten, als je eenmaal overgestapt bent wil je nooit meer terug Succes, M_Z
jinnoe Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Dank je wel, Al heel lang wil ik dit uitproberen. Hoop met jou How to handleiding toch die stap te nemen.
eko15 Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Dank u! Dit had ik nu nodig moet vaker gedaan worden!
iemand Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Druk eens F5, ik had hem raak bij de 2-e poging. Gewoon ff een minuutje wachten....en dan F5 gr. Erik
M_Z Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Geplaatst: 27 maart 2011 Ik heb even een domeinnaampje geregistreerd waardoor telkens de nieuwste versie makkelijker te bekijken is. www.azbox.co.cc UPDATE: 27-3-2011 13:30 CCcam installeren HOWTO toegevoegd M_Z
Kralingen Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Jammer maar de link werkt niet Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Manfred1 Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Helaas heb ik ook het probleem dat de link niet werkt. Gr. Manfred Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste
M_Z Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 Klopt, mijn PC waarop die server draaide is deze week stuk gegaan. Ik zal morgen proberen alles weer online te krijgen. M_Z
D_liver Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Geen nood ben de instruktie zoals vandaag gegeven door SI in Groningen aan het uploaden op multi upload nog 2 minuutjes. Deze bevat alle stappen en alle benodigde files ff gewacht hier is ie: http://www.multiupload.com/MUX3WIFJM9 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast dutchmatrix Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Wil wel een soort mirror op mijn server zetten. Maar dan moet M_Z er wel mee accoord gaan het zijn zijn bestanden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen