Eastwood Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Sinds enkele weken download ik de settingslijsten die hier staan van PC naar Box. Eerst met DreamBoxEdit daarna met Dreamset. Maar iedere keer ben ik mijn zelfsamengestelde bouqetten kwijt. Hoe kan ik de lijsten op mijn box zetten zonder mijn eigen bouqetten kwijt te raken? Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 in dreamboxedit, heb je per pulldown menu de mogelijkheid je lijst uit de receiver (dus met jou bouqetten) te vergelijken met een lijst op pC (dus een gedownloade courante settingslijst) Tools > compare loaded services with services from dreambox dan kun je enkel de nieuwe en/of gewijzigde settings overladen, "mergen" naar je eigen indeling die opslaan en terugsturen naar de receiver. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Eastwood Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 Hee, cool, da's precies wat ik zocht. Bedankt. Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen