Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Vanavond om 20.00 uur op NGC te bewonderen.
vGnp Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Ik val d'r net in (eerst journaal gekeken) en denk: wat een vreemde BMW modellen.. Blijkt deze aflevering over Ferrari te gaan vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Ja, dat ontdekte ik ook. Morgen is Lego aan de beurt, misschien zien we wel Playmobil...
vGnp Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ja, dat ontdekte ik ook. Morgen is Lego aan de beurt, misschien zien we wel Playmobil... Nope. Heineken dus. Speelgoed voor de oudere jongeren. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Hmmmm... Lekkere programmering dan... Mwoach, Heineken is ook lekker...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Donderdag is Lego aan de beurt... Ditmaal is de bron niet een online tv gids, maar NGC zelf.
vGnp Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Donderdag is Lego aan de beurt... Ditmaal is de bron niet een online tv gids, maar NGC zelf. Vandaag stond in de gids en in de EPG: BMW En waar gaat het over? Je gelooft het niet: BMW Erg verwarrend. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Origineel bericht van: vGnp Vandaag stond in de gids en in de EPG: BMW En waar gaat het over? Je gelooft het niet: BMW Erg verwarrend. Hmmmm, bijna raar dat het een keer wel correct is...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen