Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de zaterdag avond bij de Tros.

Alleen jammer dat ze dit seizoen een paar artiesten hebben uitgenodigd die niet kunnen zingen zoals Lange Frans, Peter koelewijn en George Baker.

Programma was de eerste twee seizoenen een stuk beter, maar toch een mooi format.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ook hier zie je een leuke mix van feiten en meningen. Hier volgt mijn mening: Het programma boeit me absoluut niet maar Peter Koelewijn vind ik wel een goede zanger...

Zonnige groetjes van John uit Den Bosch

Geplaatst:

Neptunus , ik heb het programma nog niet bekeken maar alvast dit moet je weten :

1) Peter Koelewijn was voor de nederlandstalige muziek wat de Beatles voor de engelstalige was : vernieuwend .

2) George Baker : met Little Green Bag een topnummer van wereldformaat ( maar met wat er achteraf op plaat gezet is , zeker met Paloma Blance , heeft hij imho zijn ziel verkocht) .

Maar voor beiden geldt : doe één keer iets vernieuwends en je blijft mijn respect hebben .

Beseffen jullie in Nederland nog wel dat jullie ooit wereldsterren hadden in de popmuziek ? Wij als vlamingen stonden toen nog nergens en waren al blij dat we Veronica konden ontvangen . Those were the days man ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Ik bestrijd niet dat beiden grote artiesten zijn of waren maar ze passen niet in het format, kijk en luister eens naar de laatste uitzending, dan springt alleen Glennis Grace er bovenuit, de rest was toch middelmaat.

De vorige seizoenen was de zang echt veel beter.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen