Gast Geplaatst: 18 augustus 2002 Geplaatst: 18 augustus 2002 Ik heb een Siemens M35i Postbank kan beltegoed niet opwaarderen. Met telfort prepaid kaart Als ik 888 bel dan heb ik alleen de mogelijkheid om via de giro op te waarderen. Is er een proggie om dit te omzeilen Ik heb hier een beltegoed kaart liggen van 35 € en zou deze graag erop willen zetten. De telefoon heb ik wel simlock vrij kunnen maken. Ik ben in het bezit van een Mastera III dus misschien heeft iemand tips
Gerard - (GTB) Geplaatst: 30 augustus 2002 Geplaatst: 30 augustus 2002 lijkt mij verstandig, omdat dit gewoon legaal is wat je wilt, even met o2 te bellen. Groetjes, Gerard (GTB)
Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Het is niet!! mogelijk om een postbank M35i op te waarderen met een beltegoed kaart, alleen via je Giro rekening. groet, Satcase
Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Je KAN het niet via een kaart doen. Toen je de Postbank actie nam, heb je ook de "algemene voorwaarden" gelezen??? Toch???? Daarin stond dat je ALLEEN via de girofoon kan opladen. Mijn tip: Verkoop de kaart aan iemand die O2 pre paid heeft, en zet het geld op je girorekening. Dan kan je naar hartelust opwaarderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen