Gast mexced Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Ik heb net een andere 2e hands schotel gekocht van 1M groot die mijn oude gaat vervangen. Op deze zit geen lnb houder. Mijn huidige kan ik niet omzetten omdat deze stang rechthoekig is. Ik zoek dus een lnb houder die op een ronde stang gaat voor een enkele lnb. Ik heb zitten zoeken op verschillende sites. Maar kom ze alleen tegen voor twin lnb's.
mereltje Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Misschien hier http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/forums/37/1/Te_koop_gevraagd Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 in ede weten ze zeker niks over forum regels ? reclame maken True North Rebekka Bakken
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Dit is reclame maken, dat hoort hier niet. Maar nu... Zie je het niet zitten om zelf iets te maken om er een LNB op gemonteerd te krijgen? Creatief met een stukje buis enzo...
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 alwaar ook daar een overtreding wordt waargenomen. doei True North Rebekka Bakken
Tonskidutch Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 Origineel bericht van: mexced Lees er dan overheen, en reageer niet. ik lees alles. True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen